Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Χασναμούς

 

19 Ο Βεελζεβούλ μιλάει για τη δεύτερη κάθοδό του στον πλανήτη Γη

19.178.Α

Τα πράγματα προχώρησαν τόσο πολύ, που το ιερατείο έφθασε στο σημείο να δωροδοκήσει διάφορα όντα με «Χασναμουσιανές» ιδιότητες για να τα κάνει να επινοήσουν και να προβούν σε κάθε είδους ασχήμιες απέναντι στον καημένο τον Αμπντίλ. Και πράγματι, εκείνα τα γήινα μηδενικά έφτασαν ως το σημείο να προσπαθήσουν επανειλημένα να καταστρέψουν την ύπαρξη του, βάζοντας δηλητήριο στα διάφορα φαγώσιμα δώρα που του πρόσφερναν.

 

21 Η πρώτη επίσκεψη του Βεελζεβούλ στις Ινδίες

21.205.Α

Το ένα από αυτά επινοήθηκε από ορισμένα τρίμυαλα όντα εκεί κάτω, στα οποία, για τον ένα ή τον άλλο λόγο, η λειτουργία του ψυχισμού τους είναι Χασναμουσιανού χαρακτήρα· το άλλο βασίζεται πάνω σε ακριβείς οδηγίες που έχουν υποτίθεται αποκαλυφθεί από αληθινούς Άνωθεν Αγγελιοφόρους, σαν και αυτούς που πράγματι στέλνουν εκεί κάπου-κάπου ορισμένοι από τους στενότερους Βοηθούς του ΚΟΙΝΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑ για να βοηθήσουν τα τρίμυαλα όντα του πλανήτη σου να καταστρέψουν τις συνέπειες των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ που είναι κρυσταλλωμένες στις παρουσίες τους.

21.205.Α

Η θρησκεία που υιοθετήθηκε από την πλειοψηφία των όντων της χώρας της Περλανίας, θρησκεία στη μελέτη της οποίας αφιέρωσα όλη μου την προσοχή και για την οποία κρίνω αναγκαίο να σου μιλήσω, εμφανίστηκε εκεί κάτω από τις ακόλουθες περιστάσεις:

21.205-6.Α

Όταν εκείνη η τρίτη ομάδα των τρίμυαλων όντων μεγάλωσε σημαντικά, έτυχε, πολλά από αυτά, κατά το σχηματισμό τους, ν’ αποκτήσουν «Χασναμουσιανές» ιδιότητες. Φτάνοντας στην υπεύθυνη ηλικία, αυτά τα όντα άρχισαν να διαδίδουν ιδέες περισσότερο ολέθριες απ’ ό,τι συνήθως, και, από τότε, μέσα στην παρουσία των περισσότερων τρίκεντρων όντων εκείνης της ομάδας, κρυσταλλώθηκε μια ιδιαίτερη ψυχική ιδιότητα που γέννησε ένα συντελεστή αντίθετο από τη φυσιολογική «θρεπτική ανταλλαγή» που πραγματοποιείται από τον Μέγιστο γενικό κοσμικό Τρωγωαυτοεγωκράτη.

Μόλις έμαθαν γι’ αυτό το λυπηρό αποτέλεσμα — που για άλλη μια φορά εμφανιζόταν πάνω στον ίδιο πλανήτη — ορισμένα Αγιότατα Άτομα, επιθυμώντας να ρυθμίσουν την ύπαρξη των όντων εκείνης της ομάδας σε σχέση με αυτήν ολόκληρου του ηλιακού συστήματος, με τρόπο λίγο-πολύ υποφερτό, συμφώνησαν να τους στείλουν ένα Ιερό Άτομο ειδικών προσόντων.

Αυτό το άγιο Άτομο επενδύθηκε με το πλανητικό σώμα ενός γήινου τρίμυαλου όντος το οποίο πήρε, όπως σου έχω πει, το όνομα «Άγιος Βούδας» — κι όλα αυτά έγιναν πολλούς αιώνες πριν από την πρώτη μου επίσκεψη στη χώρα της Περλανίας

21.206.Α

— Καλέ μου παππού, ορίστε που για άλλη μια φορά χρησιμοποίησες την έκφραση «Χασναμούς». Μέχρι τώρα έχω καταλάβει, από τον τόνο της φωνής σου κι από τη συνήχηση της ίδιας της λέξης, ότι μ’ αυτήν την έκφραση χαρακτηρίζεις τρίμυαλα όντα που τα κατατάσσεις ξέχωρα, επειδή φαίνεται ότι τους αξίζει «αντικειμενική περιφρόνηση».

Έχεις την καλοσύνη, όπως πάντα, να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ, ποια είναι η αληθινή σημασία και ποια η βαρύτητα αυτής της λέξης;»

21.206-7.Α

— Θα σου εξηγήσω όλα όσα αφορούν τον «τύπο» των τρίμυαλων όντων για τα οποία χρησιμοποιώ αυτήν την έκφραση, όταν έρθει η ώρα· στο μεταξύ μάθε ότι αυτή η λέξη χαρακτηρίζει κάθε συνολική παρουσία, ήδη προσδιορισμένη, ενός τρίμυαλου όντος — είτε αυτή αποτελείται μόνο από το πλανητικό σώμα είτε της έχουν ήδη προστεθεί τα ανώτερα οντικά σώματα — στην οποία, για κάποιο λόγο, δεν έχει κρυσταλλωθεί κανένα δεδομένο για τη θεία παρόρμηση της «Αντικειμενικής Ηθικής Συνείδησης».

21.207.Α

Και, περιορίζοντας έτσι τις εξηγήσεις του για τη λέξη «Χασναμούς», ο Βεελζεβούλ συνέχισε:

 

24 Ο Βεελζεβούλ πετάει στον πλανήτη Γη για πέμπτη φορά

24.285.Α

Για να σχηματίσεις σαφή εικόνα και να καταλάβεις καλύτερα για ποιον ακριβώς λόγο εμφανίστηκε στην ατομικότητα εκείνου του Πέρση μονάρχη η παράδοξη αυτή μανία, που χαρακτήριζε μόνο αυτόν, πρέπει να ξέρεις ότι κάποιο σοφό τρίμυαλο όν, ονόματι Χαρναχούμ — του οποίου η ουσία αργότερα κρυσταλλώθηκε σ’ αυτό που ονομάζεται «Αιώνιο Χασναμουσιανό Άτομο» — φαντάστηκε κατά την περίοδο του Τικλιαμουισιανού πολιτισμού, στην πόλη που ονομαζόταν «Τσικλαράλ», ότι ήταν τάχατες πολύ εύκολο να μετατραπεί οποιοδήποτε από τα μέταλλα που αφθονούν στην επιφάνεια του πλανήτη, σ’ εκείνο το σπάνιο μέταλλο, το «χρυσάφι»· έφτανε, λέει, γι’ αυτό να ξέρεις ένα πολύ μικρό μυστικό.

24.286.Α

Λοιπόν, κατά την περίοδο στην οποία αναφέρεται η αφήγηση μου, εκείνος ο Πέρσης μονάρχης, επιδιώκοντας σκοπούς πιθανότατα Χασναμουσιανούς, χρειαζόταν μεγάλες ποσότητες από εκείνο το μέταλλο που ονομάζεται «χρυσάφι» και που σπανίζει στην επιφάνεια του πλανήτη Γη· αφού λοιπόν άκουσε για τη μέθοδο που επινόησε αυτός που σήμερα είναι το «Χασναμουσιανό Άτομο» Χαρναχούμ, αισθάνθηκε εντονότατη επιθυμία ν’ αποκτήσει χρυσάφι μ’ αυτόν τον τόσο απλό τρόπο.

24.301.Α

Η δεύτερη βαβυλωνιακή διδασκαλία, η οποία είχε πολλούς οπαδούς και η οποία, περνώντας από γενιά σε γενιά, έχει κι αυτή φτάσει ως τους σημερινούς ευνοουμένους σου, ήταν μία από τις «αθεϊστικές» διδασκαλίες του καιρού της.

24.301.Α

Αυτή η διδασκαλία των γήινων Χασναμουσιανών υποψηφίων εκείνης της εποχής επαναλάμβανε «κατά κόρον» ότι δεν υπάρχει κανένας «Θεός» στον κόσμο, κι ακόμη περισσότερο καθόλου «ψυχή» στον άνθρωπο, και ότι επομένως όλες οι σκέψεις και οι συζητήσεις σχετικά με την «ψυχή», ήταν λίγο-πολύ παραληρήματα ονειροπαρμένων ασθενών.

24.302-3.Α

Γεγονός είναι πως, κατά τη διάρκεια εκείνης της μεγάλης «πνευματικής ανακατωσούρας» στην πόλη της Βαβυλώνας, αφού απέκτησαν στις παρουσίες τους, με τις συλλογικές «αμπελοφιλοσοφίες» τους, πολλά δεδομένα για Χασναμουσιανές εκδηλώσεις — πέρα από αυτά που ήδη είχαν — και αφού διασκορπίστηκαν για να επιστρέψουνε πια στους τόπους τους, άρχισαν να διαδίδουν παντού, ασφαλώς ασυνείδητα, σαν κολλητικά μικρόβια, όλες εκείνες τις ιδέες, που το σύνολό τους έμελλε τελικά να καταστρέψει τα τελευταία υπολείμματα, ως και τα ίχνη ακόμα, όλων των αποτελεσμάτων των Άγιων Εργασιών του Αγιότατου Ασιάτα Σεϊμάς.

Των Άγιων Εργασιών που εκείνος «υπόμεινε συνειδητά» και που σκόπιμα είχε πραγματοποιήσει, για να δημιουργήσει γύρω τους ειδικές εξωτερικές συνθήκες συνηθισμένες οντικής ύπαρξης, που μόνο μέσα σ’ αυτές θα μπορούσαν να εξαφανίσουν σταδιακά από την παρουσία τους τις ολέθριες συνέπειες των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ, έτσι ώστε στη θέση τους να μπορέσουν ν’ αποκτήσουν τις ιδιότητες που αρμόζουν στην παρουσία κάθε τρίμυαλου όντος, παρουσία της οποίας το σύνολο αποτελεί ακριβή εικόνα του Σύμπαντος.

24.303.Α

Για να ’μαστε δίκαιοι, πρέπει να σου πω ότι η κυριότερη πρωτοβουλία για την καταστροφή των Άγιων Εργασιών του Ασιάτα Σεϊμάς δεν προερχόταν από τους γήινους σοφούς που είχαν τότε μαζευτεί στην πόλη της Βαβυλώνας, αλλά από τις επινοήσεις ενός «σοφού» όντος, γνωστότατου εκεί κάτω, που έζησε στην ήπειρο της Ασίας πολλούς αιώνες πριν από τα βαβυλωνιακά αυτά γεγονότα, και το οποίο ονομαζόταν «Λεντροχαμσανίν»· αυτό το ον που το ανώτερο μέρος του — είχε επενδυθεί σε μια συγκεκριμένη ενότητα, και είχε τελειοποιηθεί μέχρι την απαιτούμενη βαθμίδα του αντικειμενικού Νου, κατάντησε τελικά να γίνει ένα από εκείνα τα τριακόσια δεκατρία «Αιώνια Χασναμουσιανά Άτομα» που υπάρχουν ακόμα και σήμερα σ’ έναν μικρό πλανήτη που ονομάζεται «Εξιλέωση».

 

27 Η τάξη πραγμάτων που δημιούργησε ο Αγιότατος Ασιάτα Σεϊμάς για την ανθρώπινη ύπαρξη

27.332.Α

«Ανατρέφουν» τα παιδιά τους έτσι που ποτέ να μην μπορούν και να μη τολμούν να εκδηλωθούν σύμφωνα με την ενστικτώδη κατεύθυνση της «ηθικής τους συνείδησης», αλλά να κάνουν αυτά που υποδεικνύουν τα εγχειρίδια «καλών τρόπων», τα οποία συνήθως τα φτιάχνουν εκεί κάτω διάφοροι υποψήφιοι Χασναμούσηδες.

 

28 Ο κύριος ένοχος της καταστροφής των Άγιων Εργασιών του Ασιάτα Σεϊμάς

28.343-4.Α

Χάρη στο διπλό «κέντρο βάρους» της εσωτερικής του ύπαρξης, η παρουσία εκείνου του τρίμυαλου γήινου όντος μπόρεσε να επενδύσει και να τελειοποιήσει το «ανώτατο οντικό μέρος» της ως την απαιτούμενη βαθμίδα του Αντικειμενικού Νου· αργότερα, αυτό το «ανώτατο οντικό μέρος» έγινε, όπως σου ξαναείπα, ένα από τα 313 «ανώτατα οντικά σώματα» που ονομάζονται «Αιώνια Χασναμουσιανά Άτομα», και τα οποία διαμένουν σ’ ένα μικρό πλανήτη του Σύμπαντος που ονομάζεται «Αιώνια Εξιλέωση».

28.344.Α

Αλήθεια, αφού τώρα μιλάμε γι’ αυτό το τρίμυαλο όν, τον Λεντροχαμσανίν, θα έπρεπε να κρατήσω το λόγο μου και να σου δώσω λεπτομερείς εξηγήσεις για την έκφραση «Χασναμούς»· προτιμώ όμως να το κάνω λίγο αργότερα, σε κάποιο καταλληλότερο σημείο της αφήγησής μου.

28.345.Α

Έμαθα λοιπόν ότι ο Λεντροχαμσανίν εμφανίστηκε, ή, όπως το λένε εκεί κάτω, «γεννήθηκε», στην ήπειρο της Ασίας, στην πρωτεύουσα της Νινευή, που ονομαζόταν τότε Κρονμπουχόν.

28.345.Α

Η σύλληψή του έγινε με την ένωση δύο ετερογενών Εξιοεχάρυ, που είχαν σχηματιστεί σε δύο, ηλικιωμένα πια, Κεστσαπμαρτνιανά τρίμυαλα όντα.

28.345.Α

Οι «παραγωγοί» του, ή, όπως τους λένε εκεί κάτω, οι «γονείς» του, έχοντας διαλέξει την πρωτεύουσα της Νινευή για μόνιμο τόπο διαμονής τους, εγκαταστάθηκαν εκεί τρία χρόνια πριν από τη γέννηση εκείνου του μετέπειτα παγκόσμιου Χασναμούς.

28.348.Α

Έπειτα ο κατοπινός παγκόσμιος Χασναμούς συνέχιζε:

28.350.Α

Όταν εκείνος ο μετέπειτα παγκόσμιος Χασναμούς, ο Λεντροχαμσανίν, τελείωσε την καταγραφή των αμπελοφιλοσοφιών του σ’ εκείνο το αληθινά μοναδικό Κασεϊρατλίρ, οργάνωσε ένα τεράστιο και πολυέξοδο φαγοπότι στο οποίο κάλεσε όλα τα «σοφά» όντα της Νινευή, αναλαμβάνοντας όλα τα έξοδα του ταξιδιού τους, και, στο τέλος του συμποσίου, τους έδειξε το Κασεϊρατλίρ του.

28.351.Α

Με αποτέλεσμα, τα συνηθισμένα όντας της πόλης Κρονμπουχόν, καθώς και των άλλων πόλεων της χώρας Νινευή, να μιλάνε συνέχεια μεταξύ τους γι’ αυτές τις «αποκαλύψεις».

28.351.Α

Και σιγά-σιγά, όπως συνήθως γίνεται εκεί κάτω, όλα σχεδόν τα όντα χωρίστηκαν σε δύο αντίθετες παρατάξεις, μία από τις οποίες ήταν υπέρ της «επινόησης» εκείνου του μετέπειτα παγκόσμιου Χασναμούς, ενώ η άλλη υπέρ της ήδη σταθερά καθιερωμένης μορφής της οντικής ύπαρξης.

28.353.Α

Παρόλο που η ολέθρια επινόηση εκείνου του παγκόσμιου Χασναμούς, του Λεντροχαμσανίν, είχε σαν αποτέλεσμα να αναβιώσει ανάμεσα στους ευνοοουμένους σου το έθιμο να ζουν σε ξεχωριστές κοινότητες κι έτσι να ξαναρχίσει η περιοδική τους αλληλοκαταστροφή, εν τούτοις, τα όντα των περισσότερων από αυτές τις νεοσύστατες και ανεξάρτητες κοινότητες της ηπείρου Ασίας, συνέχισαν να ακολουθούν, κατά τη συνηθισμένη τους ύπαρξη, όλα εκείνα τα έθιμα που καθιερώθηκαν, με μια φρόνηση χωρίς προηγούμενο, από τον Αγιότατο Ασιάτα Σεϊμάς, και τα οποία ήταν ήδη αδιαχώριστα μέρη της αυτόματης διαδικασίας της «καθημερινής ζωής» τους.

28.355.Α

Και τώρα, παιδί μου, ύστερα από τις ιστορίες για τον Λεντροχαμσανίν, οι οποίες πρέπει να σου έδωσαν μια σαφή εικόνα των επιπτώσεων που είχαν για τις επόμενες γενιές οι δραστηριότητες ενός τρίμυαλου όντος τυπικού εκπροσώπου των «Παγκόσμιων Χασναμουσιανών Ατόμων», καλό θα ήταν να σου δώσω τώρα, όπως σου υποσχέθηκα, κάποιες διευκρινίσεις για τη σημασία της λέξης «Χασναμούς».

28.355.Α

Η λέξη «Χασναμούς», στην πιο πλατιά της έννοια, υποδηλώνει κάθε τρίμυαλο ον — το οποίο έχει ήδη επενδύσει τα ανώτερα όντικά του μέρη, ή που συγκροτείται ακόμα μόνο από το πλανητικό του σώμα — στη συνολική παρουσία του οποίου, υπό την επίδραση ορισμένων «προσωπικών παρορμήσεων», εμφανίζεται «κάτι», που συμμετέχει στον λεγόμενο «ολοκληρωμένο σχηματισμό» της ανεξάρτητης προσωπικότητάς του.

28.356-7.Α

Στη συνολική παρουσία κάθε τρίμυαλου όντος μπορούν να εμφανιστούν, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της πλανητικής του ύπαρξης, τεσσάρων ειδών ανεξάρτητα Άτομα Χασναμούς.

28.357.Α

Στο πρώτο είδος ανήκουν τα τρίμυαλα όντα, που όταν αποκτήσουν αυτό το «κάτι» στη συνολική τους παρουσία, είναι τότε συγκροτημένα μόνο από το πλανητικό τους σώμα· έτσι, καθώς υποτάσσονται στις συνέπειες που προκαλούν οι ιδιότητες εκείνου του «κάτι» στην παρουσία τους, κατά τη διαδικασία του ιερού Ρασκουάρνο, καταστρέφονται σαν τέτοια για πάντα.

28.357.Α

Το δεύτερο είδος Ατόμων Χασναμούς περιλαμβάνει τα τρίμυαλα όντα στων οποίων τη συνολική παρουσία έχει επενδυθεί πια το «σώμα Κεστζάν», με τη συμμετοχή όμως εκείνου του «κάτι»· και έκτοτε, αποκτούν την ιδιότητα «Τουρινορίνο», την έμφυτη σε κάθε κοσμικό σχηματισμό αυτού του είδους, δηλαδή δεν υποκύπτουν στην αποσύνθεση σε καμιά από τις σφαίρες του πλανήτη στον οποίο εμφανίστηκαν, αλλά πρέπει συνέχεια να υπάρχουν όπως-όπως, υποκείμενα σε ορισμένους μετασχηματισμούς, μέχρι να εξαφανιστεί από μέσα τους και αυτό το «κάτι».

28.357.Α

Τα Άτομα Χασναμούς του τρίτου είδους είναι τα ανώτερα οντικά σώματα ή «ψυχές», στην επένδυση των οποίων συμμετέχει εκείνο το «κάτι»· κι αυτά επίσης τα σώματα αποκτούν την ιδιότητα «Τουρινορίνο», αλλά αυτή τη φορά σε βαθμό αντίστοιχο της ανώτερης τους επένδυσης, δηλαδή παύουν να υποκύπτουν στην αποσύνθεση όχι μόνο στις σφαίρες του πλανήτη στον οποίο εμφανίστηκαν, αλλά και σε όλες τις άλλες σφαίρες του Μεγάλου μας Σύμπαντος.

28.357.Α

Το τέταρτο είδος Ατόμων Χασναμούς είναι ίδιο με το προηγούμενο, με τη μόνη διαφορά ότι τα Χασναμούς του τρίτου είδους έχουν τη δυνατότητα να πετύχουν, αργά ή γρήγορα, μια κάποια «κάθαρση», από εκείνο το «κάτι», ενώ αντίθετα, αυτά που ανήκουν στο τέταρτο είδος, έχουν χάσει τούτη τη δυνατότητα για πάντα.

28.357.Α

Αυτός είναι ο λόγος που τα Χασναμούς του τέταρτου είδους ονομάζονται «Αιώνια Χασναμουσιανά Άτομα».

28.357-8.Α

Για τα τέσσερα είδη Ατόμων Χασναμούς, στην παρουσία των οποίων υπάρχει τούτο το «κάτι», οι «εξιλεωτικές συνέπειες» δεν συνεπάγονται τις ίδιες ταλαιπωρίες, ενώ ταυτόχρονα αντιστοιχούν στην ιδιαίτερη φύση τους και στις «αντικειμενικές ευθύνες» που απορρέουν από την αρχική πρόνοια και ελπίδα του ΚΟΙΝΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑ, σε ό,τι αφορά τις κοσμικές αυτές πραγματοποιήσεις.

28.358.Α

Στους Χασναμούς του πρώτου είδους — οι οποίοι αποκτούν αυτό το «κάτι» ενώσο είναι συγκροτημένοι μόνο από το πλανητικό τους σώμα — η αποσύνθεση του σώματός τους δεν γίνεται σύμφωνα με το γενικό κανόνα· δηλαδή, μέσα στον οργανισμό τους, η παύση της λειτουργίας των κάθε είδους παρορμήσεων που νιώθουν δεν ολοκληρώνεται με τον ερχομό του ιερού Ρασκουάρνο, ή, αλλιώς, του θανάτου.

28.358.Α

Η διαδικασία του ιερού Ρασκουάρνο αρχίζει κάποτε και σ’ αυτά κατά τη διάρκεια της πλανητικής τους ύπαρξης και περνάει από διαδοχικά στάδια: οι «ανεξάρτητες, πνευματοποιημένες εντοπίσεις» τους παύουν να λειτουργούν σιγά-σιγά, η μία μετά την άλλη, στη συνολική τους παρουσία· μ’ άλλα λόγια, όπως θα ’λεγαν και οι ευνοούμενοί σου, σ’ εκείνα τα όντα πεθαίνει πρώτα το ένα από τα μυαλά τους μαζί με όλες τις λειτουργίες που του ανήκουν, έπειτα το δεύτερο, και μόνο μετά από αυτό επέρχεται ο οριστικός θάνατος του όντος.

28.358.Α

Επιπλέον, μετά τον οριστικό θάνατο, η αποσύνθεση όλων των ενεργών στοιχείων που συγκροτούσαν αυτό το «πλανητικό σώμα» πραγματοποιείται με πολύ αργότερο ρυθμό απ’ ό,τι συνήθως· ταυτόχρονα, αυτή υποβάλλεται στην ασίγαστη δράση — η οποία ελαττώνεται ανάλογα με την εξαέρωση των ενεργών στοιχείων — των «Ναλουονοσνιανών παρορμήσεων» που ένιωσε κατά τη διάρκεια της ζωής του, που επίσης ελαττώνονται μόνο ανάλογα προς την εξαέρωση των «ενεργών στοιχείων».

28.358-9.Α

Στο δεύτερο είδος Χασναμουσιανών Ατόμων — στη συνολική παρουσία των οποίων έχει ήδη επενδυθεί το «σώμα Κεστζάν» — οι εξιλεωτικές ταλαιπωρίες οφείλονται καταρχήν, για τους δύστυχους αυτούς σχηματισμούς που απελευθερώθηκαν από το πλανητικό τους τρίμυαλο σώμα, στο γεγονός ότι δεν είναι δυνατό να τελειοποιηθούν χωρίς να επενδυθούν με ένα πλανητικό σώμα, ούτε μπορούν να ξεριζώσουν από την παρουσία τους εκείνο το ολέθριο «κάτι», που μερικές φορές αποκτούν χωρίς να φταίνε, αλλά το οποίο είναι, παντού και πάντα μέσα στο Σύμπαν, εμπόδιο στη κανονική πορεία της «συνολικής Τρωγωαυτοεγωκρατικής κοσμικής διαδικασίας»· από την άλλη μεριά, επειδή δεν υπόκεινται σε αποσύνθεση — λόγω της ιδιότητας «Τουρινορίνο» — σε καμία από τις σφαίρες του ηλιακού συστήματος στο οποίο σχηματίστηκαν, πρέπει αναπόφευκτα να επενδύσουν ένα νέο πλανητικό σώμα, και στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό είναι το σώμα ενός όντος με εξωτερική μορφή κάποιου «μονόμυαλου» ή «δίμυαλου» συστήματος, πράγμα που τα υποχρεώνει — επειδή η ύπαρξη αυτών των πλανητικών σχηματισμών είναι πολύ σύντομη — να ξαναρχίζουν τα πάντα διαρκώς από την αρχή, με τη μορφή ενός διαφορετικού όντος του ίδιου πλανήτη, χωρίς την παραμικρή βεβαιότητα για το τελικό αποτέλεσμα της επένδυσης τους.

28.359.Α

Όσον αφορά το τρίτο είδος Ατόμων Χασναμούς — τα οποία αποτελούνται από τα ανώτερα οντικά σώματα τρίμυαλων όντων, στην επένδυση των οποίων συμμετείχε εκείνο το «κάτι», αλλά σε επίπεδο τέτοιο ώστε η δυνατότητα να απαλλαγούν από αυτό δεν χάθηκε για πάντα — η μοίρα τους είναι ακόμη πιο θλιβερή. Γιατί, καθώς είναι ανώτερες οντικές εκδηλώσεις — προορισμένες, σύμφωνα με την πρόνοια της ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ να χρησιμεύσουν ως βοηθοί στη διακυβέρνηση του αυξανόμενου Κόσμου, πράγμα που τις κάνει υπεύθυνες, μόλις ολοκληρωθεί ο σχηματισμός τους και πριν ακόμα μπορέσουν να τελειοποιηθούν νοητικά, για κάθε υποκειμενική, θεληματική ή αθέλητη εκδήλωση τους — έχουν τη δυνατότητα να εξαλείψουν από την παρουσία τους εκείνο το «κάτι», αποκλειστικά και μόνο με τη δράση των αποτελεσμάτων των «οντικών πάρτκντολγκ-καθηκόντων» που θεληματικά πραγματοποιούν, δηλαδή με αυτά που ονομάζονται «συνειδητές προσπάθειες και θεληματικές ταλαιπωρίες».

28.359.Α

Αυτά τα ανώτερα οντικά σώματα πρέπει να υποφέρουν χωρίς ανάπαυλα, ανάλογα με το βαθμό της «επίγνωσης της ίδιας τους της ατομικότητας», ωσότου εκείνο το «κάτι» εξαλειφθεί πια από την παρουσία τους.

28.359.Α

Για τόπο μαρτυρίου αυτών των ανώτερου είδους Ατόμων Χασναμούς, τα Αγιότατα και Ανώτατα Άτομα έχουν κιόλας σκόπιμα διαλέξει, ανάμεσα σε όλες τις κοσμικές συγκεντρώσεις, τέσσερις πλανήτες, των οποίων η συνολική λειτουργία είναι δυσαρμονισμένη και βρίσκονται στα πέρατα του Μεγάλου μας Σύμπαντος.

28.359-60.Α

Ο ένας από αυτούς τους τέσσερις δυσαρμονισμένους πλανήτες, που λέγεται «Εξιλέωση», προετοιμάστηκε ειδικά για τα «Αιώνια Χασναμουσιανά Άτομα», και οι τρεις άλλοι για τα ανώτατα οντικά σώματα των Χασναμούς που έχουν ακόμη τη δυνατότητα να ξεριζώσουν από μέσα τους εκείνο το ολέθριο «κάτι».

28.360.Α

Αυτοί οι τρεις μικροί πλανήτες υπάρχουν με τα ονόματα:

(1) «Τύψεις της συνείδησης»

(2) «Μετάνοια».

(3) «Μομφή κατά του εαυτού».

28.360.Α

Είναι ενδιαφέρον να παρατηρηθεί εδώ, ότι, απ’ όλα τα ανώτερα οντικά σώματα που επενδύθηκαν και τελειοποιήθηκαν σε όλες τις εξωτερικές μορφές τρίμυαλων όντων ολόκληρου του Σύμπαντος, στον πλανήτη «Εξιλέωση» έφτασαν μέχρι τώρα μόνο τριακόσια δεκατρία «ανώτερα οντικά σώματα», δύο από τα οποία πρωτοεμφανίστηκαν στον πλανήτη σου· το ένα από αυτά είναι το ανώτερο οντικό σώμα εκείνου του Λεντροχαμσανίν.

28.360.Α

Στον πλανήτη «Εξιλέωση», τα «Αιώνια Άτομα Χασναμούς» πρέπει ακατάπαυστα να υποφέρουν απίστευτα βασανιστήρια, που λέγονται «Ινκιρανοντέλ», ανάλογα προς τις «τύψεις της συνείδησης», μόνο πολύ οδυνηρότερα.

 

29 Οι καρποί των αρχαίων πολιτισμών και τα άνθη των συγχρόνων

29.7-8.Β

Όπως μαθεύτηκε αργότερα, τα πρώτα παιγνίδια που έπαιζαν ήταν αυτά με τα οποία διασκεδάζουν τα παιδιά — εννοείται, βέβαια, τα παιδιά που δεν πάνε ακόμα σχολείο· επειδή αυτά που σήμερα πηγαίνουν στο σχολείο έχουν να αποστηθίσουν τόσα μαθήματα, τόσα ποιήματα κάθε είδους που φτιάχτηκαν από διάφορους υποψήφιους Χασναμούς, ώστε δεν έχουν τα φουκαριάρικα ποτέ τους χρόνο να ασχοληθούν με «παιγνίδια».

29.11.Β

Αυτή η πορεία στα βάθη της ηπείρου Ασίας στέφθηκε με επιτυχία και οι τάξεις τους πολλαπλασιάζονταν ασταμάτητα — πριν απ’ όλα χάρη στους σοφούς που είχαν ζήσει στη Βαβυλώνα, και οι οποίοι συνέχιζαν να μολύνουν εκείνη την περίοδο το νου των όντων με τις Χασναμουσο-πολιτικές τους ιδέες.

29.11-2.Β

Λίγο αργότερα, όμως, εμφανίστηκε στην ηγεσία εκείνου του στρατεύματος ένας Αρχι-κενόδοξος Έλληνας, ο μελλοντικός Χασναμούς Αλέξανδρος ο Μακεδών, κι από εκεί και πέρα σαρώθηκαν για τα καλά και τα τελευταία υπολείμματα των Αγιότατων Εργασιών του Αγιότατου Κοσμικού μας Ατόμου, του Ασιάτα Σεϊμάς· κι έπειτα, όπως λένε, «ξανάρχισε το ίδιο βιολί».

29.17.Β

Κι αυτό, γιατί άρχισαν να συλλέγουν απ’ όλες τις χώρες, για διάφορους Χασναμουσιανούς σκοπούς, ή, όπως οι ίδιοι λένε, «δια… επιστημονικούς λόγους», τα αρχαία έργα που παρέμεναν άθικτα και, μη έχοντας την παραμικρή ιδέα πώς να διατηρήσουν τα αρχαία αντικείμενα, συμβάλλουν απλούστατα στην πρόωρη καταστροφή τους.

Οι «αρχαιότητες» αυτές που συγκέντρωσαν τους χρησίμευαν πάντως — και τους χρησιμεύουν ακόμα — ως «πρότυπα» για τα «φτηνιάρικα είδη», τα γνωστά σε όλον εκείνο τον άτυχο πλανήτη, με το όνομα «ερζάτς».

29.24.Β

Κι αφού τους λείπει η «λογική σκέψη», παραδέχονται όλοι τους, σχεδόν χωρίς εξαίρεση, τα λόγια μερικών υποψηφίων Χασναμούς που τους διαβεβαιώνουν ότι τα «σπορ» τους επιτρέπουν να αποκτήσουν «κάτι» πολύ καλό για την υγεία τους· αυτό το πιστεύουν τώρα με όλη τους την παρουσία, και, με την ελπίδα ότι θα αποκτήσουν αυτό το «κάτι», επιδίδονται σ’ αυτά τα σπορ με όλες τους τις δυνάμεις.

29.33.Β

Το σκεφτόμουν μάλιστα αυτό, τη στιγμή ακριβώς που έφευγα για πάντα από εκείνον τον πλανήτη.

Αυτές οι σκέψεις μου ήρθαν όταν αναλογίστηκα ότι ήδη οι «κάτοχοι εξουσίας» στην εξίσου μεγάλη κοινότητα της Αγγλίας είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούν αυτά τα κακοήθη «σπορ» για τους ίδιους εγωιστικούς σκοπούς, Χασναμουσιανού χαρακτήρα, σαν τα όντα που κατείχαν την εξουσία στην κοινότητα της Ρωσίας όταν προσπαθούσαν να επωφεληθούν από το περίφημο ζήτημα της «βότκας». Ακριβώς όπως οι κάτοχοι εξουσίας της κοινότητας της Ρωσίας, προσπαθούσαν τότε, με κάθε τέχνασμα, να επωφεληθούν από την αδυναμία της θέλησης των συνηθισμένων όντων για να τους ενσταλλάξουν την έντονη ανάγκη να χρησιμοποιούν τη «βότκα», έτσι και οι κάτοχοι εξουσίας της κοινότητας της Αγγλίας προσπαθούν να σπρώξουν με υστεροβουλία τα συνηθισμένα όντα της κοινότητας τους να κάνουν σπορ.

 

30 Η Τέχνη

30.72-3.Β

Όσο για τη λέξη «τέχνη», γύρω από την οποία «συσσωρεύτηκε» από τον παράδοξο νου τους «ένας Θεός ξέρει τι», όπως λένε και τα ίδια, να τι μου έδειξαν οι έρευνες μου: απ’ όλες τις εκφράσεις που χρησιμοποίησαν τα σοφά όντα της εποχής του μεγαλείου της Βαβυλώνας, και μεταδόθηκαν αυτόματα από γενιά σε γενιά, η λέξη «τέχνη» μπήκε τυχαία στο λεξιλόγιο κάποιων από εκείνα τα τρίμυαλα όντα, στην παρουσία των οποίων, λόγω διάφορων συνθηκών του περιβάλλοντος, οι συνέπειες των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ πραγματώνονταν με τέτοια σειρά που δημιουργούσαν την προδιάθεση, με την «αμοιβαία δράση» τους, να εμφανιστούν μέσα τους ευνοϊκά δεδομένα για την απόκτηση του είναι «Χασναμουσιανών Ατόμων».

Τα τρίμυαλα λοιπόν όντα αυτού του είδους, στα οποία η λέξη αυτή έτυχε να αρέσει για διάφορους λόγους, έφτιαξαν από αυτήν, σιγά-σιγά, εκείνο το «κάτι», που ενώ εξακολουθεί να παραμένει «τελείως κούφιο», όπως λένε, καλύφτηκε, με τον καιρό, με ένα ονειρικό περίβλημα, το οποίο «τυφλώνει» οριστικά όσους από τους ευνοουμένους σου το προσέχουν λίγο περισσότερο απ’ ό,τι συνήθως.

30.74-5.Β

Μετά τη βαβυλωνιακή περίοδο, και η έκφραση αυτή πέρασε αυτόματα από γενιά σε γενιά, διατηρώντας την ίδια περίπου σημασία· εδώ όμως και δύο αιώνες περίπου, ορισμένα όντα του καιρού εκείνου, που μαστίζονταν από Χασναμουσιανά δεδομένα αρχίζοντας τις σοφιστείες τους πάνω στο θέμα της κούφιας λέξης «αρτ», δηλαδή «τέχνη», ίδρυσαν διάφορες «σχολές τεχνών», και ο καθένας εθεωρείτο ότι ανήκε σε κάποια από τις σχολές αυτές. Καθώς όμως δεν καταλάβαιναν πια την αληθινή σημασία της λέξης «αρτ», δηλαδή «τέχνη», και κυρίως επειδή κάποια από τις σχολές τους πήρε το όνομα του «Ορφέα» — μιας μυθικής προσωπικότητας που είχαν επινοήσει οι αρχαίοι Έλληνες — αποφάσισαν να επινοήσουν μια νέα λέξη που να ορίζει ακριβέστερα την «κλίση» τους.

30.75.Β

Τότε λοιπόν δημιούργησαν τη λέξη «αρτίστ[ας]» για να αντικαταστήσουν την έκφραση «ορφιστ[ής], λέξη που θα ’πρεπε να σημαίνει «αυτόν που ασχολείται με την τέχνη».

30.79-80.Β

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί εδώ ότι στη συνολική διαδικασία της συνηθισμένης ύπαρξης των τρίμυαλων όντων που σου αρέσουν, οι τροποποιήσεις εκείνου του «καλύμματος» έγιναν κυρίως προνόμοιο κάποιων όντων και των δύο φύλλων, που «αξιώθηκαν» πια να θέσουν υποψηφιότητα για τον τίτλο «Χασναμουσιανό Άτομο».

30.80.Β

Από την άποψη αυτή, τα σημερινά θέατρα βολεύουν τέλεια τους ευνοουμένους σου, αφού εκεί έχουν την άνεση και την ευκαιρία να δείχνουν στους άλλους — όπως τους αρέσει να λένε — τις «καταπληκτικές κομμώσεις» τους, ή τον «τελευταίας μόδας κόμπο» της γραβάτας τους, ή ακόμη το «τονισμένο ντεκολτέ» του λεγόμενου «Κουπαϊταρνιανού» μέρους του σώματος τους και άλλα τινά…· συγχρόνως μπορούν να θαυμάζουν εκεί τις νέες «δημιουργίες της μόδας», που λανσάρονται σύμφωνα με τις τελευταίες επιταγές των περιβόητων εκείνων υποψηφίων «Χασναμουσιανών Ατόμων».

30.86.Β

Η νοσηρή δράση που ασκεί σε όλους τους υπόλοιπους ευνοουμένους σου το σύνολο των ακτινοβολιών που εκπέμπονται από αυτούς τους «καλλιτέχνες» έγινε ολοφάνερη κατά τη διάρκεια του σημερινού πολιτισμού τους, και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.

30.86.Β

Είναι βέβαιο ότι και σε άλλες εποχές ορισμένα από τα συνηθισμένα όντα αφιερώνονταν σ’ αυτό το επάγγελμα· σ’ εκείνα όμως τα χρόνια, τα ευνοϊκά δεδομένα για την απόκτηση «Χασναμουσιανών ιδιοτήτων» δεν κρυσταλλώνονταν πάντοτε πλήρως στην παρουσία του καθενός τους, ενώ παράλληλα οι άλλοι ευνοούμενοί σου αισθάνονταν ενστικτωδώς την ολέθρια επίδραση που εκπορευόταν από αυτά, κι έτσι προφυλάγονταν, ενώ τους φέρονταν με τον κατάλληλο τρόπο και με μεγάλη σύνεση.

30.96.Β

Παρόλα αυτά, αρκετά έργα της βαβυλωνιακής εποχής έφτασαν ως τα όντα του σύγχρονου πολιτισμού, και ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Αυτά όμως τα όντα, χωρίς να υποπτεύονται τους «θησαυρούς σοφίας» που κρύβονταν σ’ εκείνα τα έργα — τα οποία δεν ήταν τα «πρωτότυπα», αλλά μόνο μισοσβησμένα αντίγραφα, δουλεμένα από πιο πρόσφατους προγόνους τους, όσους δεν είχαν ακόμα αποκτήσει ειδικότητα στο «ψεύτισμα» — χωρίς να παίρνουν κανένα από τα ενδεδειγμένα μέτρα τα οποία είχαν στη διάθεση τους, τα αποθήκευαν απλώς στα μέρη που ονομάζονται «μουσεία». Εκεί, σιγά-σιγά, τα έργα αυτά καταστράφηκαν για πάντα, ή τουλάχιστον χάλασαν κατά ένα μέρος από τις συχνές επαλείψεις που τους έκαναν για να τα αντιγράψουν χρησιμοποιώντας διάφορες όξινες και καυστικές ουσίες, όπως το «αλάβαστρο», την «ψαρόκολλα» και λοιπά, με μοναδικό σκοπό να επιδειχτούν στους γνωστούς τους ή να εξαπατήσουν τους καθηγητές τους, ή και για άλλους ακόμα πιο Χασναμουσιανούς σκοπούς.

 

32 Ο υπνωτισμός

32.142-3.Β

Οι σημερινοί σοφοί είναι βέβαιοι ότι εκείνος που ξεκίνησε αυτή την επιστήμη ήταν κάποιος Άγγλος καθηγητής που λεγόταν Μπραντ και ότι την ανέπτυξε ο Γάλλος γιατρός Σαρκώ. Στην πραγματικότητα, τα πράγματα συνέβηκαν τελείως διαφορετικά.

32.143.Β

Οι εμπεριστατωμένες έρευνες που έκανα γι’ αυτό το θέμα, μου έδειξαν ότι ο πρώτος, ο Μπραντ, παρουσίαζε φανερά συμπτώματα Χασναμουσιανών ιδιοτήτων, και ο δεύτερος, ο Σαρκώ, τις κλασικές ιδιότητες ενός μαμόθρεφτου.

32.146.Β

Πραγματικά, πολλά συνηθισμένα όντα εκεί κάτω, τα οποία έτυχε να διαβάσουν κάθε είδους φανταστικές θεωρίες γραμμένες γι’ αυτό το θέμα από τους «σοφούς νέας φουρνιάς», ξελογιάστηκαν από τις φαντασιώσεις τους και δοκίμασαν να υποβάλουν ο ένας τον άλλον σ’ αυτή την υπνωτική κατάσταση, με αποτέλεσμα να γίνουν πελάτες μου.

32.146-7.Β

Ανάμεσα στους ασθενείς μου βρίσκονταν και κάτι γυναίκες που οι άντρες τους, έχοντας κατά τύχη διαβάσει τέτοια βιβλία, ήθελαν να επιβάλλουν σ’ αυτές τις εγωιστικές τους επιθυμίες· παιδάκια με άκαρδους γονείς, άντρες που βρίσκονταν κάτω από την επιρροή, ή, όπως λένε εκεί κάτω, που «κρέμονταν από τα φουστάνια της φιλενάδας τους», και πάει λέγοντας.

Κι όλα αυτά επειδή εκείνοι οι άθλιοι σοφοί «νέας φουρνιάς» άρχισαν να σκαρώνουν τις Χασναμουσιανές θεωρίες τους που αφορούσαν αυτή τη θλιβερή κατάσταση.

 

34 Ο Βεελζεβούλ στη Ρωσία

34.194.Β

Η αλήθεια είναι ότι ανάμεσα στις πολλές εφήμερες και απίστευτες πληροφορίες, που το σύνολο τους συγκροτεί αυτόν τον παράξενο νου ο οποίος προσιδιάζει μόνο σ’ αυτά, εντάσσεται και η ιστορία της Αιγύπτου.

34.194.Β

Αυτή η φανταστική ιστορία, που προφανώς επινοήθηκε από κάποιον υποψήφιο για «Χασναμουσιανή ατομικότητα», έγινε «υποχρεωτικό μάθημα» σε όλα τα εκπαιδευτικά τους ιδρύματα· όπου μοχθούν για να τη χώσουν, μαζί με άλλες παρόμοιες χαζομάρες, μέσα στις ανεξάρτητες συγκεντρώσεις που προορίζονται για τη λειτουργία των πνευματοποιημένων προσλήψεων και εκδηλώσεων, ή, όπως θα έλεγαν εκεί κάτω, μέσα στα «μυαλά» των υπεύθυνων όντων του μέλλοντος. Και όταν αυτά τα κακόμοιρα όντα γίνουν πράγματι «υπεύθυνα όντα», εκείνες οι απίθανες πληροφορίες που έμαθαν να τις «παπαγαλίζουν» με το ζόρι τους χρησιμεύουν σαν βάση για οντικούς συνειρμούς και για «λογική παραθετική σκέψη».

 

37 Η Γαλλία

37.227.Β

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι οι πατεράδες και οι παππούδες των «καλιτεχνών» ή «ηθοποιών» των σημερινών «θεάτρων-εστιατορίων», ταπείνωναν και εξευτέλιζαν πρωτύτερα, στα ίδια μαγαζιά, με τα χρήματα που έβγαζαν από τον ιδρώτα των χωρικών τους, την ατομική αξιοπρέπεια όντων από άλλες κοινότητες· σήμερα, τα παιδιά και τα εγγόνια τους ταπεινώνονται με την σειρά τους, για την ικανοποίηση των «Χασναμουσιανών καπρίτσιων» όσων καινούργιων «όντων πνίγονται στα λεφτά» και προέρχονται από άλλες κοινότητες.

37.242.Β

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να μάθεις ότι τα όντα τα αφιερωμένα ολοκληρωτικά στον «εσωτερικό Θεό της απώλειάς» τους, όταν συγκεντρωθούν από διάφορα μέρη σ’ ένα από τα σημαντικά «πολιτισμικά κέντρα», συνηθίζουν, ανάμεσα σε άλλες δυσάρεστες πράξεις, να καταπιάνονται, σαν χασομέρηδες που είναι, απλώς και μόνο για να ικανοποιήσουν τα καπρίτσια τους, με νέους τρόπους εκδήλωσης των Χασναμουσιανών τους ιδιοτήτων, ή, όπως λένε, με τη νέα «μόδα», που διαδίδουν στη συνέχεια σε όλο τον πλανήτη.

37.242.Β

Αυτή η Χασναμουσιανή συνήθεια, η «δημιουργία της νέας μόδας», υπήρχε και στους πανάρχαιους πολιτισμούς· τον καιρό του Τικλιαμουισιανού πολιτισμού ονομαζόταν «Αντιάτ»· και κατά τη βαβυλωνιακή περίοδο λεγόταν «Αηδία».

37.242-3.Β

Η «Αντιάτ», η «Αηδία», ή «μόδα», παίζουν μέσα στη συνηθισμένη ύπαρξή τους τον ίδιο ρόλο που σ’ εμάς παίζουν τα έθιμά μας. Αυτά όμως τα τελευταία θεμελιώθηκαν για να ανακουφίσουν τις αναπόφευκτες εξωτερικές συνθήκες της καθημερινής ζωής, τις ανεξάρτητες από τα ίδια τα όντα, και εισχωρούν σιγά-σιγά σ’ ολόκληρη τη συνηθισμένη μας ύπαρξη σαν να ήταν επιτακτική ανάγκη της ουσίας. Αυτές όμως οι σημερινές συνήθειες, η «μόδα», είναι απλώς πρόσκαιρες, και δεν χρησιμεύουν παρά μόνο για την ικανοποίηση προσωπικών και ασήμαντων σκοπών, καθαρά εγωιστικών, τούτων των σημερινών και μελλοντικών Χασναμούσηδων, που κατάντησαν τόσο εκπληκτικά αφύσικοι· αυτά άλλωστε είναι λίγο-πολύ τα αποτελέσματα του αυτόματου νου, τα οποία στηρίζονται πάνω στις απόλυτα σχετικές αντιλήψεις που τους επιβάλλουν οι αφύσικα θεμελιωμένες συνθήκες της συνηθισμένης οντικής ύπαρξης.

37.243.Β

Έτσι, εδώ και μισό σχεδόν αιώνα, μέσα στην πόλη του Παρισιού, ορισμένοι υποψήφιοι Χασναμούσηδες, σκέφτηκαν ότι τα όντα του θηλυκού φύλου εκεί πέρα έπρεπε να έχουν κοντά μαλλιά, και έκαναν μεγάλο σαματά για να διαδώσουν την κακοήθη επινόησή τους, με μέσα και μεθόδους που ήταν ήδη σταθεροποιημένες μέσα τους.

37.243-4.Β

Στο μεταξύ, μέσα στις δύο εκείνες σημερινές κοινότητες, την κοινότητα της Αγγλίας κι αυτή της Αμερικής, το κόψιμο των μαλλιών των θηλυκών όντων προξένησε πρώτα τις «σουφραζέτες» κι έπειτα αυτά που λέγονται «Επιστήμη του Χριστού» και «θεοσοφικοί σύλλογοι». Επιπλέον, όταν αυτή η Χασναμουσιανή μόδα των κομμένων μαλλιών μεταδόθηκε παντού, παρατηρήθηκε — όπως έμαθα από το Αιθερόγραμμα που μου έστειλαν — μια ανάλογη αύξηση αυτών που λέγονται «γυναικολογικές αρρώστειες», όπως οι διάφορες μορφές φλεγμονών των γεννητικών οργάνων, δηλαδή η «κολπίτις», η «φλεγμονή της μήτρας», η «σαλπιγγίτις», καθώς και όγκοι και καρκινώματα.

37.244.Β

Λοιπόν, παιδί μου, η μόδα να κουρεύουν τα μαλλιά τους τα όντα θηλυκού φύλου, που επινοήθηκε στο Παρίσι από όντα με Χασναμουσιανές ιδιότητες, δεν είχε αρχικά καθόλου επιτυχία στη Γαλλία· καθώς όμως η πρωτεύουσά τους έγινε τόπος συνάθροισης για όντα απ’ όλες τις χώρες προικισμένα με τις ίδιες ιδιότητες, όσοι επέμεναν να διαδώσουν αυτή την κακοήθη επινόηση πέτυχαν το σκοπό τους, και τα θηλυκά όντα της Γαλλίας βάλθηκαν με τη σειρά τους να κόβουν τα μαλλιά τους. Σήμερα, πάντως, κοιτάζουν όλες ποια θα ξεπεράσει την άλλη στο κούρεμα.

Σ’ εκείνο το Αιθερόγραμμα μου σημείωναν επίσης ότι στα παριζιάνικα κομμωτήρια οι γυναίκες έκαναν ουρές για να κλείσουν ένα ραντεβού, όπως ακριβώς έκαναν πρόσφατα και στην κοινότητα της Ρωσίας όταν ήθελαν να εγγραφούν για τη διανομή του «αμερικάνικου αλευριού». Κι αυτή η μεταδοτική τάση να κουρεύουν τα μαλλιά τους έγινε πια η αιτία για δίκες ανάμεσα στους κομμωτές και στους πατεράδες, τους συζύγους και τους αδελφούς αυτών των «κουρεμένων γιδιών», καθώς και για μπόλικα «διαζύγια», όπως τα λένε.

37.245-6.Β

Ακόμα καλύτερα, προκαλούν, χωρίς να το θέλουν, ένα κάποιο όφελος στα συνηθισμένα όντα της κοινότητάς τους, γιατί τα διασκεδάζουν και τα απελευθερώνουν πρόσκαιρα από την καταστροφική μονομανία της «μόδας» — που επινοήθηκε, όπως σου είπα, από τους σημερινούς και τους μελλοντικούς Χασναμούς οι οποίοι έφτασαν από διάφορες άλλες χώρες στην πρωτεύουσά τους — τη μόδα στην οποία τα συνηθισμένα όντα της Γαλλίας ίσως είναι σήμερα ακόμη περισσότερο υποδουλωμένα απ’ ό,τι τα άλλα.

 

38 Η θρησκεία

38.247.Β

Τούτες λοιπόν οι κρυσταλλώσεις ευνόησαν την εμφάνιση, μέσα στην παρουσία ορισμένων τρίκεντρων όντων, των πρώτων σπερμάτων αυτών που λέγονται Χασναμουσιανές ιδιότητες, οι οποίες προκάλεσαν σ’ εκείνα τα όντα την τάση να εξυπηρετούν τους εγωιστικούς τους σκοπούς, επινοώντας, για να σπείρουν τη σύγχυση στα όμοιά τους, διάφορα παραμύθια, ανάμεσα στα οποία βρίσκονταν κάθε είδους απίθανα «θρησκευτικά δόγματα», όπως τα λένε. Κι όταν οι άλλοι άρχισαν να πιστεύουν σ’ αυτά τα απίθανα «θρησκευτικά δόγματα», χάνοντας έτσι σιγά-σιγά την «υγιή σκέψη» τους, εμφανίστηκαν αμέσως στη διαδικασία της συνηθισμένης ύπαρξης εκείνων των αλλόκοτων τρίμυαλων όντων, πολυάριθμες «Χαβατβιερνονίες», ή «θρησκείες», που δεν είχαν τίποτα το κοινό μεταξύ τους.

38.250.Β

Με λίγα λόγια, το αποτέλεσμα αυτών των δύο παραγόντων, που τους συνήθισαν πια οι ευνοούμενοί σου — δηλαδή οι Χασναμουσιανές ιδιότητες των όντων της άρχουσας τάξης και η ψυχοπάθεια ορισμένων συνηθισμένων όντων — είναι ότι καταφέρνουν πάντοτε, από τη στιγμή της εμφάνισης μιας θρησκείας, όποιο κι αν είναι το δόγμα πάνω στο οποίο στηρίζεται, να χωρίζονται στις περίφημες «αιρέσεις» τους, που με τη σειρά τους χωρίζονται σε άλλες αιρέσεις. Συνεπώς σε όλες τις εποχές συμβαίνει για τις θρησκείες ό,τι γίνεται και για τις αναρίθμητες γλώσσες εκείνου του σχετικά μικρού πλανήτη, αυτή τη «μυριόγλωσση Λερναία Ύδρα», όπως τη χαρακτήρισε ο σεβάσμιός μας Ναστραντίν Χότζας, ο οποίος θα αποκαλούσε τούτο το φαινόμενο «ένα καταρράκτη γαργαλιστικών γαργαλεμάτων».

38.259.Β

Η δεύτερη θρησκεία, που οικοδομήθηκε «με κομμάτια παρμένα από δω κι από κει», όπως ήδη σου είπα, πάνω στη διδασκαλία του «Ελπιδοφόρου Άγιου Μωάμεθ», από την αρχή υιοθετήθηκε από πολλά όντα με Χασναμουσιανές ιδιότητες, που τη χρησιμοποιούσαν για εγωιστικούς και πολιτικούς στόχους· γι’ αυτό είναι και η πιο «κακοπαθημένη».

38.259-60.Β

Τα όντα που είχαν την εξουσία σε ορισμένες κοινότητες εκεί κάτω άρχισαν, για να εξυπηρετήσουν τους Χασναμουσιανούς σκοπούς τους, να «πασπαλίζουν» αυτή τη Θεία διδασκαλία με «καρυκεύματα» δικής τους επινόησης, και τούτο έδωσε έναν «Σεραχουριανό συνδυασμό», που το μυστικό του ζηλεύουν σήμερα όλοι οι διάσημοι Ευρωπαίοι ζαχαροπλάστες και «σεφ της μαγειρικής».

38.267.Β

Εδώ επίσης, τα όντα της μιας κοινότητας έπαιζαν πολύ δυνατά, ενάντια στα όντα μιας άλλης κοινότητας, εκείνη τη «Χασναμουσιανή μουσική» που ονομάζουν «πολιτική»· με άλλα λόγια, κατέκριναν και μείωναν τα μεν τα δε, και «έβαζαν αμοιβαίες τρικλοποδιές», με σκοπό να αποκτήσουν, ανάμεσα στους ιθαγενείς, αυτό που λένε «κύρος».

 

39 Ο Άγιος Πλανήτης του Καθαρτηρίου

39.315-6.Β

Αυτή η παράξενη Τελεονοφνιανή ιδέα που οι ευνοούμενοί σου σχηματίζουν για το Θεό τους, προέρχεται κυρίως από τις Χασναμουσιανές εκδηλώσεις εκείνων των «σοφών» όντων, που, όπως θυμάσαι, είχαν μαζευτεί στην πόλη της Βαβυλώνας, για να επινοήσουν διάφορα κακοήθη «μυθεύματα» γύρω από το Θεό τους, τα οποία αργότερα έτυχε να διαδοθούν σε ολόκληρη την επιφάνεια του κακόμοιρου πλανήτη τους — επειδή εκείνη την εποχή τα τρίμυαλα όντα εκεί κάτω, αρχίζοντας να ζουν μ’ έναν ιδιαίτερα «Σελζελνουαλνιανό» τρόπο, δηλαδή παραμένοντας «παθητικά» απέναντι στις οντικές προσπάθειες που απαιτούνται από τα τρίκεντρα όντα, απορροφούσαν και αφομοίωναν με απληστία κάθε τέτοια ολέθρια επινόηση.

39.331.Β

Εδώ και μερικούς αιώνες, πολλά από τα όντα, στα οποία είναι σταθερότερα κρυσταλλωμένα τα ευνοϊκά δεδομένα για κάθε είδους «Χασναμουσιανές ιδιότητες», εξειδικεύτηκαν στην καταστροφή αυτών των άγιων οντικών εκπληρώσεων που πραγματοποιούνται συμπτωματικά· εκείνοι οι ειδικοί ονομάστηκαν εκεί κάτω «κατασκευαστές αγγέλων».

39.339-40.Β

Έτσι, αυτές οι δύο λέξεις πιθανότατα να οδήγησαν τους καημένους μύστες εκείνης της εποχής, μολυσμένους από τη γενική ψύχωση, να φανταστούν ότι η καλοφτιαγμένη απίθανη θεωρία των μελλοντικών «Βαβυλωνίων Χασναμούς» μιλούσε για τα ίδια πράγματα, μόνο με περισσότερη ακρίβεια, και τότε άρχισαν να προσθέτουν, μισο-συνειδητά, ορισμένες λεπτομέρειες αυτής της απίθανη θεωρίας στους Λεγομινισμούς για τον Άγιο Πλανήτη. Αργότερα τούτες οι πληροφορίες, περνώντας από γενιά σε γενιά, πλουτίστηκαν με κάθε είδους «φιοριτούρες» για τις οποίες ο αγαπημένος μας Ναστραντίν Χότζας έχει μια μόνο λέξη: «Χραλκανατοναχαχαμάρ».

 

42 Ο Βεελζεβούλ στην Αμερική

42.120-1.Γ

Να ένα γεγονός, φωτεινό σαν «αμερικάνικη διαφήμιση-παγίδα», το οποίο θα σου χρησιμέψει σαν εξαιρετικό παράδειγμα για να αντιληφθείς τι ασυνήθιστες μελλοντικές προοπτικές τους ανοίγει αυτή η επινόηση. Ορισμένα από τα σημερινά αμερικάνικα όντα, όταν πια αποκτήσουν, εντελώς τυχαία εννοείται, μπόλικα από τα πασίγνωστα δολάριά τους, τοποθετούν, μέσα στα «αποχωρητήριά τους με τα αναπαυτικά καθίσματα», διάφορα αξεσουάρ, όπως ένα τραπεζάκι, ένα τηλέφωνο, μια «συσκευή ραδιοφώνου», έτσι ώστε να μπορούν, καθισμένα άνετα, να συνεχίζουν την «αλληλογραφία» τους ή να μιλούν από το τηλέφωνο για όλες τις «μπίζνες των δολαρίων» τους, ή κάποτε να διαβάζουν αν θέλουν με την ησυχία τους εκείνες τις περιβόητες εφημερίδες, τις οποίες δεν μπορούν ν’ αφήσουν από το χέρι τους, ή ακόμη να ακούν τα μουσικά έργα διαφόρων Χασναμούς από εκεί κάτω, έργα που κάθε Αμερικάνος «μπίζνεσμαν» είναι υποχρεωμένος να ξέρει μόλις αυτά γίνουν «της μόδας».

42.125-6.Γ

Τα όντα, λοιπόν, της Τικλιαμουίς παρατήρησαν ότι η πλειονότητα όσων χρησιμοποιούσαν τα αναπαυτικότατα «ανάκλιντρα-κρεβάτια» υπέφεραν συχνά από πάρα πολλές αρρώστιες, οι οποίες τότε ονομάζονταν «Κολμπάνα», «Τιρντιάνκ», «Μογιασούλ», «Τσαμπαρνάχ», κι άλλες, που τα σημερινά όντα ονομάζουν «Φθίση», «Σκλήρυνση κατά πλάκας», «Αιμορροΐδες», «Ισχυαλγία», «Ημιπληγία», και ούτω καθεξής. Ορισμένα μάλιστα από τα όντα, τα οποία δεν εκπλήρωναν πια ποτέ τα οντικά Πάρτκντολγκ-καθήκοντά τους, και είχαν κρυσταλλώσει στην παρουσία τους κληρονομικά δεδομένα για διάφορες Χασναμουσιανές ιδιότητες, και ιδιαίτερα για «επαναστατικές» παρορμήσεις, παρατήρησαν αυτή την ιδιομορφία, και αποφάσισαν να την εκμεταλλευτούν για τα δικά τους τα σχέδια. Τα όντα αυτού του τύπου έσπειραν ανάμεσα στους συγχρόνους τους την ιδέα ότι όλες οι επιδημίες που είπαμε προέρχονταν από τους «παρασιτικούς αστούς», οι οποίοι, επειδή χρησιμοποιούσαν τα ανάκλιντρα «αν θέλεις να χαίρεσαι απόλυτα την ευτυχία πρέπει να την απολαμβάνεις με πάταγο», κολλούσαν κάθε είδους αρρώστιες, με τις οποίες αργότερα μόλυναν τις μάζες.

42.189.Γ

Οι υποψήφιοι εκείνοι Χασναμούς του Μεσαίωνα, οι κυριότεροι καταστροφείς της αληθινής σημασίας της διδασκαλίας του θείου Διδασκάλου Ιησού Χριστού, τους κληροδότησαν έναν ακόμα κανόνα καθημερινής συμπεριφοράς, δικής τους επινόησης, τον οποίο είχαν ονομάσει «καλούς τρόπους». Κι αυτή η κακοήθης επινόηση ρίζωσε τόσο βαθιά μέσα στον ψυχισμό των μαζών, που τους έγινε οργανική ανάγκη και μεταδόθηκε κληρονομικά από γενιά σε γενιά, έτσι που σήμερα οι ευνοούμενοί σου, η θέληση των οποίων κατάντησε τόσο ασθενική, δεν μπορούν πια, ακόμα κι αν το αποφασίσουν συνειδητά, να απαλλαγούν από τη αφύσικη αντίληψη που είναι μπηγμένη στον ψυχισμό τους, ότι το να μιλούν στα παιδιά τους για «σεξουαλικά θέματα» είναι ένδειξη αισχρότητας.

42.189.Γ

Τα μόνα θέματα που αγγίζουν οι άνθρωποι του σημερινού πολιτισμού, για να διδάξουν τα παιδιά τους, είναι οι ερμηνείες που συγκεντρώθηκαν από διάφορους υποψήφιους Χασναμούς μέσα σ’ αυτά που αποκαλούνται «εγχειρίδια καλών τρόπων».

42.194.Γ

Κι αυτό συμβαίνει, νομίζω, επειδή τα όντα που έχουν μεταναστεύσει, και όσα μεταναστεύουν ακόμη από τη «γηραιά ήπειρο», είναι τα περισσότερα «άσημης καταγωγής», και όχι βλαστοί ευρωπαϊκών όντων που ανήκουν στην άρχουσα τάξη, στα οποία η προδιάθεση προς τις μεταβιβαζόμενες κληρονομικά από γενιά σε γενιά για πολλούς αιώνες Χασναμουσιανές ιδιότητες έχει αναπτύξει μια τέτοια «εσωτερική αυταρέσκεια», που δεν τους επιτρέπει πια σήμερα να ανακατεύονται με τις μάζες, για να αγωνιστούν μαζί τους με κοινές προσπάθειες, να πλησιάσουν προς αυτό που θα όφειλαν να γίνουν ως τρίμυαλα όντα.

 

43 Ο Βεελζεβούλ εκθέτει τις απόψεις του για την περιοδική διαδικασία αμοιβαίας καταστροφής των ανθρώπων

43.217.Γ

Μπορεί βέβαια, στις μέρες μας, μια τέτοια επιχείρηση να τους δώσει ένα μεγάλο όφελος, αποκλειστικά και μόνο όμως για τις αναπόφευκτες εφημερίδες τους, για να γίνονται συζητήσεις στα σαλόνια τους, και φυσικά εννοείται για τις πολλές Χασναμουσιανές υποθέσεις των «κερδοσκόπων στα Χρηματιστήριά» τους.

43.218-9.Γ

Αντί να «δοκησισοφούν», παραδείγματος χάρη, ή, να «παριστάνουν το Δον Κιχώτη», όπως λένε εκεί κάτω, για να πετύχουν μια κι έξω την ολοκληρωτική παύση αυτών των διαδικασιών, θα μπορούσαν να δοκιμάσουν να ξεριζώσουν την πίστη που παγιώθηκε στη συνηθισμένη τους ύπαρξη, γύρω από τα οφέλη που προσφέρουν δύο από τις ιδέες τους· με άλλα λόγια, αν καταργούσαν το έθιμο να εξυμνούν ορισμένα όντα που συμμετέχουν σ’ αυτές τις διαδικασίες, κάνοντας τα «ήρωες» και ανταμείβοντας τα με τιμές και «παράσημα», κι αν εξάλειφαν τουλάχιστον τον περιβόητο εκείνο κλάδο των «Χασναμουσιανών επιστημών» τους, ο οποίος επινοήθηκε από κάποιο «σπυριάρικο» ον, κατά τον οποίο εντελώς ανεύθυνα αποδεικνύεται ότι η περιοδική αλληλοκαταστροφή είναι τελείως απαραίτητη στη Γη, επειδή δήθεν χωρίς αυτήν θα γινόταν μια αφόρητη πληθυσμιακή αύξηση που θα προκαλούσε τέτοια τρομακτική οικονομική κρίση ώστε τα όντα-άνθρωποι θα αλληλοτρώγονταν.

43.227.Γ

Όσο για το δεύτερο από αυτά τα ονόματα, το «πλουτοκράτες», δίνεται στα όντα που, ύστερα από ορισμένους μετασχηματισμούς του ψυχισμού τους, αποδείχτηκαν, στη διάρκεια της υπεύθυνης ύπαρξής τους, ικανά να εξαπατούν με μεγάλη τέχνη όλους τους έντιμους, ή, καλύτερα, τους αφελείς συμπατριώτες τους που πέφτουν στα χέρια τους, και να αποκτούν έτσι πολλά «χρήματα» και «σκλάβους», όπως λένε.

43.227-8.Γ

Θα πρέπει να ξέρεις, στην προκειμένη περίπτωση, ότι από τέτοιους γήινους τύπους βγήκαν τα περισσότερα Άτομα Χασναμούς.

43.228.Γ

Εδώ και μερικούς αιώνες, λοιπόν, τα όντα αυτού του τύπου πολλαπλασιάστηκαν εκεί κάτω, και έγινε φανερό ότι τα όμοιά τους έπρεπε να τα εξυμνήσουν μ’ έναν κάποιο τίτλο· όσοι λοιπόν ασχολούνταν εκείνα τα χρόνια με αυτά τα ζητήματα επινόησαν τότε το όνομα «πλουτοκράτης».

43.228.Γ

Φαίνεται ότι συζήτησαν και σκέφτηκαν πολύ, πριν υιοθετήσουν αυτό το όνομα. Το συζήτησαν δε και το σκέφτηκαν πολύ, επειδή καταλάβαιναν απόλυτα ότι εκείνοι οι γήινοι τύποι ήταν πρώτης τάξεως κατεργάρηδες, ποτισμένοι με κάθε είδους Χασναμουσισμούς ως το κόκαλο, κι ότι έπρεπε να τους βρουν ένα όνομα που να τους ταιριάζει γάντι.

43.229-30.Γ

Η μόνη διαφορά ανάμεσα στους πλουτοκράτες και τους θεοκράτες είναι ότι, για να ικανοποιήσουν τις Χασναμουσιανές ανάγκες τους, οι μεν πρώτοι δρουν μέσα στο περιβάλλον τους εκμεταλλευόμενοι τη λειτουργία που ονομάζουν «εμπιστοσύνη», ενώ οι δεύτεροι χρησιμοποιούν μια λειτουργία που αντικατέστησε σταδιακά, στους ευνοουμένους σου, την ιερή λειτουργία που αποτελεί σε όλα τα τρίμυαλα όντα τον ένα από τους τρεις ιερούς δρόμους τελειοποίησης του εαυτού, τη λειτουργία την οποία ονομάζουν «πίστη».

43.254.Γ

Για να σχηματίσεις μια εικόνα και να καταλάβεις καλύτερα με ποιον τρόπο η άμοιρη Φύση προσαρμόζεται θέλοντας να πετύχει την «ισορροπία δονήσεων» η οποία απαιτείται από εκείνον τον πλανήτη για τη συνολική κοσμική αρμονία, θα έφτανε να σου μιλήσω για ένα γεγονός που συμβαίνει τώρα εκεί κάτω, μετά τη διαδικασία που ονόμασαν «παγκόσμιο πόλεμο».

43.254.Γ

Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, συνέπεσε, ασφαλώς επειδή τα όντα Γερμανοί είχαν εφεύρει τα λεγόμενα «τοξικά αέρια» και τα όντα Άγγλοι τα λεγόμενα «ειδικά ταχύβολα πολυβόλα», ώστε ο αριθμός των Ρασκουάρνο, ή θανάτων, που δεν είχε προβλέψει η Φύση, να ξεπεράσει αυτή τη φορά κατά πολύ τα αναγκαία όρια, με άλλα λόγια, για να μιλήσουμε σαν τους υποψήφιους Χασναμούς, τους σημερινούς δηλαδή επιχειρηματίες, υπήρχε «υπερπαραγωγή» θανάτων τρίμυαλων όντων.

 

48 Συμπεράσματα του συγγραφέα

48.319-20.Γ

Η διάλεξη που σκοπεύω να παραθέσω, σαν επίλογο της πρώτης μου σειράς, διαβάστηκε επανειλημμένα, όσο υπήρχε το Ινστιτούτο, από «μαθητές μου της πρώτης βαθμίδας», όπως ονομάζονταν τότε. Ορισμένοι από αυτούς, για μεγάλη μου ειλικρινά θλίψη, εκδήλωσαν αργότερα μια λυπηρή προδιάθεση της ουσίας τους για ταχύρρυθμο μετασχηματισμό του ψυχισμού τους σε «Χασναμουσιανό», προδιάθεση που σύντομα έγινε ολοφάνερη και την αντιλήφθηκαν όλα τα κάπως φυσιολογικά άτομα του περιβάλλοντός τους τη στιγμή της αναπόφευκτης κρίσης — η οποία προκλήθηκε από το δυστύχημα μου — βλάπτοντας όλα όσα είχα πραγματοποιήσει προηγουμένως, και όλοι τους είδαν «να τρέμουν για το τομάρι τους», πανικοβλημένοι που θα έχαναν την προσωπική τους καλοπέραση, την οποία άλλωστε χρωστούσαν σε μένα, κι αμέσως, εγκαταλείποντας το κοινό μας έργο, να το σκάνε κρυφά, με την ουρά ανάμεσα στα σκέλια, για τις φωλιές τους όπου άνοιξαν, επωφελούμενοι από τα ψίχουλα που έπεσαν από το «τσιμπούσι των ιδεών» μου, αυτά που θα χαρακτήριζα «στέκια λαθρεμπορίου», και, με κρυφό συναίσθημα ελπίδας, ίσως ακόμα και χαράς, στη σκέψη ότι απελευθερώθηκαν για πάντα από τον άγρυπνο έλεγχο μου, άρχισαν εκεί να φτιάχνουν, μαζί με κάθε είδους ταλαίπωρους αφελείς, «πελατεία για τρελοκομεία».