Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Τσουν-Τρο-Πελ

 

40 Ο Βεελζεβούλ διηγείται πώς οι άνθρωποι έμαθαν και εν συνεχεία ξέχασαν τον θεμελιώδη κοσμικό νόμο του Επταπαραπαρσινόχ

40.10.Γ

Έτσι εκύλησαν πολλοί αιώνες προτού ξαναγίνει γνωστή η επιστήμη του ιερού Επταπαραπαρσινόχ, τώρα χάρη σε δύο γήινους σοφούς, τους αδελφούς Τσουν-Κιλ-Τες και Τσουν-Τρο-Πελ, που στη συνέχεια έγιναν Άγιοι, και βρίσκονται πια στον Άγιο Πλανήτη του Καθαρτηρίου που μόλις επισκεφθήκαμε.

40.10.Γ

Θα θυμάσαι, στο έχω ξαναπεί, ότι στην ήπειρο Ασία υπήρχε κάποτε μια χώρα που την έλεγαν «Μαραλπλεϊσίς», στην οποία βασίλευε ένας αυτοκράτορας με τ’ όνομα «Κονιουτσιόν», απόγονος του σοφού μέλους της κοινότητας των Αχαλντανών που είχε έρθει από την Ατλαντίδα για να παρατηρήσει σ’ εκείνα τα μέρη τα κάθε είδους φυσικά φαινόμενα του πλανήτη τους, κι ότι αυτός ο αυτοκράτορας είχε πλάσει για τους υπηκόους του τον «πάνσοφο μύθο» που σου διηγήθηκα, για να τους σώσει από την ολέθρια συνήθεια να μασούν τους σπόρους του άνθους «Γκουλγκουλιάν».

40.10.Γ

Λοιπόν, ο εγγονός του αυτοκράτορα Κονιουτσιόν, που στέφθηκε με τη σειρά του αυτοκράτορας των όντων της ίδιας ομάδας, απόκτησε δύο αποτελέσματα αρσενικού φύλου, δίδυμα, που το πρώτο ονομάστηκε Τσουν-Κιλ-Τες, και το δεύτερο Τσουν-Τρο-Πελ. Στη χώρα Μαραλπλεϊσίς, η λέξη «Τσουν» σήμαινε «πρίγκιπας».

40.10-1.Γ

Τα δύο αδέλφια, άμεσοι απόγονοι ενός από τα επιφανέστερα μέλη εκείνης της επιστημονικής κοινότητας, επειδή βρέθηκαν σε ικανοποιητικές συνθήκες κατά την «προπαρασκευαστική τους ηλικία», προσπαθούσαν από μόνα τους να μην αφήσουν να ατροφήσει η κληρονομική ιδιότητα, που ήταν παρούσα σ’ αυτά όπως και σε κάθε νέο γήινο τρίμυαλο ον, της κρυστάλλωσης των δεδομένων που προξενούν την ικανότητα της εκπλήρωσης των οντικών Πάρτκντολγκ-καθηκόντων. Και καθώς άλλωστε η «καταφατική πηγή» της έλευσής τους, ή, όπως λένε, ο «πατέρας» τους, είχε αποφασίσει να κατευθύνει την υπεύθυνη ύπαρξή τους προς τη σταδιοδρομία του σοφού, παίρνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα για να τα προετοιμάσει, έγιναν από την αρχή της υπεύθυνης ηλικίας τους, όπως είναι σχεδόν όλα τα τρίμυαλα όντα σε όλους τους πλανήτες του Μεγαλόκοσμού μας που επιδιώκουν τον ίδιο σκοπό, όσα προωθούν εννοείται τις επιστημονικές τους έρευνες όχι για να ικανοποιήσουν τις αδυναμίες που λέγονται «αλαζονεία», «κενοδοξία» και «φιλαυτία» — όπως κάνουν, κυρίως στις μέρες μας, εκείνα τα όντα όταν διαλέγουν αυτή τη σταδιοδρομία — αλλά για να φτάσουν σ’ ένα ανώτερο οντικό επίπεδο.

40.11.Γ

Στην αρχή έγιναν σοφοί-ειδικευμένοι-στην ιατρική, όπως λένε, και ύστερα απλώς σοφοί.

40.11.Γ

Το χρονικό διάστημα της προπαρασκευαστικής τους ηλικίας και τα πρώτα χρόνια της υπεύθυνης ύπαρξής τους τα πέρασαν στην πόλη Γκομπ, στη χώρα Μαραλπλεϊσίς· όταν όμως η χώρα τους άρχισε να σκεπάζεται από την άμμο, ακολούθησαν και οι δυο τους, τους μετανάστες που κατευθύνονταν προς την Ανατολή.

40.11.Γ

Η ομάδα των γήινων όντων, στις τάξεις της οποίας βρέθηκαν τα δίδυμα αδέλφια, οι μελλοντικοί εκείνοι μεγάλοι σοφοί, αφού έφυγε από τη Μαραλπλεϊσίς και διέσχισε τα υψίπεδα της Ανατολής, εγκαταστάθηκε τελικά στις ακτές μιας μεγάλης υδάτινης έκτασης.

40.11.Γ

Αυτά τα γήινα τρίμυαλα όντα σχημάτισαν αργότερα εκεί μια σημαντική κοινότητα, που τώρα ονομάζεται «Κίνα» και υπάρχει ακόμα και σήμερα.

40.11.Γ

Και στο νέο τόπο μόνιμης ύπαρξής τους, την «Κίνα», πρώτοι αυτοί, μετά την καταστροφή της ηπείρου Ατλαντίδος, συνειδητοποίησαν τον θεμελιώδη κοσμικό νόμο του ιερού Επταπαραπαρσινόχ.

40.13.Γ

Έτσι λοιπόν, παιδί μου, όταν εγκαταστάθηκαν στον νέο τους μόνιμο τόπο ύπαρξης, σ’ εκείνη την ακόμα νεότατη Κίνα, οι δύο αξιόλογοι γήινοι σοφοί, ο Τσουν-Κιλ-Τες και ο Τσουν-Τρο-Πελ, ξανάρχισαν τη θεληματική εκπλήρωση του οντικού Πάρτκντολγκ-καθήκοντός τους, που είχε διακοπεί άθελά τους, το οποίο σχετιζόταν με τη σταδιοδρομία που είχαν επιλέξει για την υπεύθυνη ύπαρξή τους, δηλαδή τις επιστημονικές έρευνες στον τομέα της ιατρικής.

40.13.Γ

Βάλθηκαν λοιπόν να μελετούν το σύνολο των κοσμικών ουσιών που από πολύ παλιά οι ευνοούμενοί σου είχαν μάθει να βγάζουν από ένα Πολορμεντερχτικό φυτό, σύνολο που το έλεγαν «όπιο» και σήμαινε στη γλώσσα των όντων της ομάδας τους, «χορηγός ονείρων».

40.14.Γ

Κατά τις έρευνές τους, παρατήρησαν καταρχήν ότι το όπιο περιλάμβανε επτά ανεξάρτητες κρυσταλλώσεις, προικισμένες με πολύ συγκεκριμένες υποκειμενικές ιδιότητες.

40.14.Γ

Εξακολουθώντας τις έρευνές τους, διαπίστωσαν καθαρά ότι καθεμία από τις επτά ανεξάρτητες κρυσταλλώσεις της «ολότητας» περιείχε με τη σειρά της άλλες επτά διακεκριμένες κρυσταλλώσεις, προικισμένες πάλι με ανεξάρτητες υποκειμενικές ιδιότητες, που με τη σειρά τους περιείχαν άλλες επτά κρυσταλλώσεις — και ούτω καθεξής, σχεδόν επ’ άπειρον.

40.14.Γ

Αυτό το γεγονός τους προξένησε κατάπληξη και τόσο ζωηρό ενδιαφέρον, που, αφήνοντας κατά μέρος όλα τα προβλήματα που τους απασχολούσαν προηγουμένως, αφιερώθηκαν από κει και πέρα επίμονα και αποκλειστικά στην εξέταση αυτού του εκπληκτικού φαινομένου που το διαπίστωσαν πρώτοι, και τελικά πέτυχαν αποτελέσματα χωρίς προηγούμενο, και μετά τον καιρό της ηπείρου Ατλαντίδος αξεπέραστα ως σήμερα για τα τρίμυαλα όντα του πλανήτη σου, κάθε εποχής.

40.14.Γ

Αφού λοιπόν μπόρεσα — πολλούς αιώνες μετά την πλανητική ύπαρξη αυτών των δύο αξιόλογων γήινων σοφών και σημερινών Αγίων Τσουν-Κιλ-Τες και Τσουν-Τρο-Πελ — να πληροφορηθώ, για τις ανάγκες κάποιων ερευνών μου, το λεπτομερές χρονικό της δραστηριότητάς τους, έμαθα ότι όταν βεβαιώθηκαν αμετάκλητα πως το σύνολο των κοσμικών ουσιών που λέγεται «όπιο» συγκροτούνταν από μία ολόκληρη σειρά συνδυασμών επτά ενεργών στοιχείων με ξεχωριστές υποκειμενικές ιδιότητες, βάλθηκαν να μελετούν, έχοντας τον ίδιο σκοπό, πολλά άλλα κοσμικά αποτελέσματα, ή «φαινόμενα» που δημιουργούνταν γύρω τους.

Αργότερα, όμως, περιόρισαν τις έρευνές τους σε τρία απ’ αυτά τ’ αποτελέσματα: στο «όπιο», σε κάτι που λέγεται «ακτίνα λευκού φωτός», και στον «ήχο».

40.14-5.Γ

Μελετώντας τούτες τις τρεις διαφορετικές εκδηλώσεις των κοσμικών διαδικασιών, τους έγινε σαφές και πείσθηκαν απόλυτα ότι αυτά τα τρία αποτελέσματα, ενώ δεν είχαν μεταξύ τους τίποτα το κοινό, ούτε κατά την προέλευση ούτε κατά τις εξωτερικές εκδηλώσεις τους, δεν έπαυαν να παρουσιάζουν απόλυτη ομοιότητα στην εσωτερική δομή και λειτουργία τους, μέχρι και στις τελευταίες λεπτομέρειες.

40.15.Γ

Συνοπτικά, για δεύτερη φορά στον πλανήτη σου, πολύ μετά την καταστροφή της Ατλαντίδος, διαπιστώθηκε και αποδείχθηκε κατηγορηματικά από τους δίδυμους αδελφούς, για όλα τα ανεξάρτητα και, εξωτερικά, διαφορετικά φαινόμενα, ότι το καθένα τους, αν θεωρηθεί σαν μια ενότητα, περιλαμβάνει στο σύνολο των εκδηλώσεων του επτά ανεξάρτητες ενότητες δεύτερης τάξης, προικισμένες με ειδικές υποκειμενικές ιδιότητες· ότι αυτές οι «ανεξάρτητες ενότητες δεύτερης τάξης» συγκροτούνται με τη σειρά τους από επτά ενότητες τρίτης τάξης, και ούτω καθεξής, σχεδόν επ’ άπειρον· και ότι, σε καθεμιά από τις ενότητες πρώτης τάξης, δεύτερης τάξης, τρίτης τάξης, και λοιπά, οι διαδικασίες αμοιβαίας σχέσης και επίδρασης πραγματώνονταν με την αυστηρότερη ακρίβεια, σε όλες τις λεπτομέρειες, με τον ίδιο τρόπο και με τις ίδιες συνέπειες.

40.18.Γ

Έτσι λοιπόν, παιδί μου, οι αξιόλογοι εκείνοι γήινοι σοφοί, οι σημερινοί Άγιοι, τα δίδυμα αδέλφια, Τσουν-Κιλ-Τες και Τσουν-Τρο-Πελ, ήταν οι πρώτοι, μετά την καταστροφή της Ατλαντίδος, που έθεσαν πάλι τις βάσεις αυτής της επιστήμης. Και όχι μόνο έθεσαν τις βάσεις του «συνόλου των ειδικών πληροφοριών» της, αλλά υπήρξαν και οι πρώτοι κάτοικοι της Γης που διαπίστωσαν δύο από τις τρεις θεμελειώδεις ιδιαιτερότητες που συνεπάγεται ο μεγάλος νόμος για τον οποίο σου μίλησα, δηλαδή διαπίστωσαν την ύπαρξη των δύο «Μντνελ-ιν» του. Έδωσαν τότε σ’ εκείνον τον κλάδο της αληθινής επιστήμης, που έμοιαζε πολύ μ’ εκείνη που ονομαζόταν στην ήπειρο Ατλαντίδα «επιστήμη των επτά εκφάνσεων κάθε ολόκληρου φαινομένου», το όνομα «Νόμος του Εννέα»· κι αυτό γιατί πρόσθεταν στις επτά ευδιάκριτες εκδηλώσεις, που τις ονόμασαν «Ντούζτζακο», εκείνου του μεγάλου νόμου, τις ιδιαιτερότητες που για πρώτη φορά διαπίστωσαν, και ονόμασαν «Σουανσοτουραμπίτζο», που σήμαινε «υποχρεωτικά ασυνεχής έκφανση της ελεύθερης ροής του συνόλου». Και ονόμασαν έτσι αυτό το νόμο, γιατί πριν απ’ όλα πείστηκαν απόλυτα, κατά τη διάρκεια της σε βάθος έρευνάς τους, ότι, σε όλα τα «παροδικά κοσμικά αποτελέσματα» που μελετούσαν, οι ιδιαιτερότητες, τις οποίες πρώτοι αυτοί διαπίστωσαν, λάβαιναν χώρα υποχρεωτικά σε ορισμένες μόνο στιγμές της διαδικασίας εκείνου του μεγάλου νόμου.

40.18-9.Γ

Οι δύο σημαντικοί Κινέζοι σοφοί κατέφυγαν τότε για τις έρευνές τους σε κάθε είδους πειράματα της χημείας, της φυσικής και της μηχανικής, ώσπου επινόησαν μια εξαιρετικά πολύπλοκη συσκευή, από τις πιο διδακτικές, την οποία ονόμασαν «Αλλά-ατταπάνν».

40.19.Γ

Μέσω της συσκευής «Αλλά-ατταπάνν», μπόρεσαν τότε να αποδείξουν στον εαυτό τους και να δείξουν στους άλλους ότι τα τρία «παροδικά αποτελέσματα» των κοσμικών διαδικασιών, δηλαδή το Πολορμεντερχτικό προϊόν που καλείται «όπιο», η «λευκή ακτίνα» και ο «ήχος», περιείχαν στην ίδια την ουσία τους μια κοινή ιδιότητα — με άλλα λόγια ότι αυτά τα τρία κοσμικά φαινόμενα, με την ολωσδιόλου διαφορετική εξωτερική εμφάνιση, είχαν ακριβώς την ίδια «δομή πραγμάτωσης», πράγμα που τους παρείχε, για να εκδηλωθούν, την ίδια «νομοτέλεια», η οποία γεννούσε αμοιβαίες δράσεις· και ότι χάρη σ’ αυτή τη νομοτέλεια, οι τρεις αυτές φαινομενικά ανεξάρτητες και διαφορετικής όψεως εκδηλώσεις δρούσαν η μία πάνω στην άλλη όπως ακριβώς και στο εσωτερικό των δικών τους ορίων. Με άλλα λόγια, το «Ντούζτζακο» αυτών των αποτελεσμάτων δρα στο αντίστοιχο «Ντούζτζακο» κάποιου άλλου αποτελέσματος ακριβώς όπως πρέπει να συμβαίνει στα πλαίσια του δεδομένου «Ντούζτζακο» το οποίο είναι η μία από τις επτά εκφάνσεις του άλλου ολόκληρου κοσμικού αποτελέσματος.

40.34.Γ

Τώρα, παιδί μου, για να γίνει ακόμη πιο φανερό το μεγαλείο των δύο Άγιων αδελφών, θα τραβήξω την προσοχή σου στο γεγονός ότι οι υπολογισμοί τους, για να διαπιστώσουν την «ποιότητα ζωογονητικότητας των ηχητικών δονήσεων», η οποία, σύμφωνα με τις υποθέσεις τους αντιστοιχούσε στη ζωογονητικότητα των κοσμικών πηγών των ουσιών, έτυχε να συμπίπτουν σχεδόν ακριβώς με την πραγματικότητα.

40.34.Γ

Η αξία τους είναι άλλωστε μεγαλύτερη, αφού τότε δεν κατείχαν, ως γήινα όντα, καμία αληθινή πληροφορία γι’ αυτό το θέμα. Και αν στάθηκαν ικανοί να κάνουν σωστές υποθέσεις και σχεδόν ακριβείς υπολογισμούς για όλες τις αντικειμενικές κοσμικές αλήθειες, αυτό έγινε αποκλειστικά χάρη στις συνειδητές προσπάθειες και τη θεληματική ταλαιπωρία τους.

40.34-5.Γ

Έπειτα εκείνος ο σοφός, ο Κινγκ-Του-Τοζ, προσάρμοσε στο Λαβ-μερτζ-νοχ, σε ορισμένα σημεία κάθε οκτάβας, ανάμεσα στις λευκές χορδές που αντιστοιχούσαν στους ολόκληρους τόνους, πέντε άλλες χορδές, που αυτή τη φορά τις έβαψαν μαύρες. Ονόμασε τις μαύρες χορδές «Ημισαχσάχσα», που αντιστοιχούσαν, σύμφωνα με την ορολογία των γήινων όντων, σε αυτά που ονομάζουν «ημιτόνια».

Στο Λαβ-μερτζ-νοχ, καμία «χορδή ημιτονίων» δεν τεντώθηκε ανάμεσα στις χορδές ολόκληρων τόνων, όπου, κατά τις υποδείξεις των Αγίων Τσουν-Κιλ-Τες και Τσουν-Τρο-Πελ, και σύμφωνα με το ιερό Επταπαραπαρσινόχ, δεν υπάρχει δυνατότητα ανεξάρτητης εξέλιξης ή ενέλιξης των δονήσεων του ήχου — τα διαστήματα αυτά ήταν οι πρώτοι που τα ονόμασαν «χάσματα». Και ακριβώς στα σημεία της οκτάβας όπου έπρεπε να βρίσκονται τα «χάσματα», εκείνο το σοφό ον, ο Κινγκ-Του-Τοζ, προσάρμοσε ανάμεσα στους ολόκληρους τόνους ειδικές χορδές φτιαγμένες από τρίχες που τις πήρε από την ουρά των όντων που εκεί κάτω λέγονται «άλογα».

40.38.Γ

Η εξωτερική εμφάνιση αυτού του οργάνου, ο τρόπος κατασκευής του πλαισίου του, το κούρντισμα των χορδών, ακόμα και οι ονομασίες τους, τροποποιήθηκαν συχνότατα από τα όντα των επερχόμενων γενεών, για να καταλήξουν σήμερα, στους ευνοουμένους σου, σε κάτι ασήκωτα όργανα παραγωγής ήχων, περίπλοκα μέχρις ηλιθιότητας — τα οποία δεν αντιστοιχούν ούτε κατ’ ελάχιστο με τη σωματική τους δύναμη που ξανάπεσε σε νηπιακό επίπεδο — όργανα που τα ονομάζουν «κλειδοκύμβαλα», «κλαβεσέν», «εκκλησιαστικά όργανα», «όρθια πιάνα», «πιάνα με ουρά», «αρμόνια», και λοιπά… Ωστόσο, η θεμελιώδης αρχή αυτού που ονομάζεται «εναλλαγή των κεντροβαρικών ήχων» έχει παραμείνει ως τις μέρες μας ίδια μ’ αυτή που εφάρμοσαν τα Άγια αδέλφια Τσουν-Κιλ-Τες και Τσουν-Τρο-Πελ στο Ντζεντβόχ, δηλαδή στο κεντρικό μέρος της απαράμιλλης πειραματικής συσκευής Αλλά-ατταπάνν που επινόησαν.

40.38.Γ

Γι’ αυτό, παιδί, μου, η «κινέζικη υποδιαίρεση της επτάφθογγης ηχητικής οκτάβας» που απλοποιήθηκε από τον Τσάι-Γιου και έφτασε μέχρι τους σύγχρονους ευνοουμένους σου, οι οποίοι την εφαρμόζουν σήμερα σε όλα τα όργανα παραγωγής ήχων που σου απαρίθμησα, μπορεί ακόμα να χρησιμεύσει, όπως σου είπα, στην «άμεση συγκριτική μελέτη» και στην κατά προσέγγιση γνώση του τρόπου με τον οποίο συγκροτούνται οι κοσμικές ουσίες με διαφορετική πυκνότητα και ζωογονητικότητα, στη διάρκεια της μέγιστης Τρωγωαυτοεγωκρατικής διαδικασίας, αρχίζοντας από αυτό που λέγεται «ροή των δονήσεων που γεννώνται οι μεν από τις δε», και τον τρόπο με τον οποίο ενώνονται και χωρίζονται για να σχηματίσουν μεγάλες και μικρές, σχετικά ανεξάρτητες συγκεντρώσεις, πραγματωποιώντας έτσι το γενικό κοσμικό Ιρανιρανουμάνζ.

 

41 Ο Δερβίσης Χατζή-Ασβάτζ-Τρουβ από την Μπουχάρα

41.77.Γ

«Αξιοσέβαστε Χατζή-Ασβάτζ-Τρουβ! Αν συμφωνείς να μη σου απαντήσω τώρα αμέσως, ορκίζομαι στο σκοπό του ερχομού μου, να σου δώσω λίγο αργότερα μια εξήγηση που θα σε ικανοποιήσει απόλυτα, θα πεισθείς τότε ότι η αγαπημένη σου «επιστήμη» όχι μόνον είναι η πιο αληθινή απ’ όλες τις επιστήμες, αλλά και ότι είσαι ο μεγαλύτερος σοφός της Γης, μετά τον Άγιο Τσουν-Κιλ-Τες και τον Άγιο Τσουν-Τρο-Πελ».