Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Σολιουνένσιους

 

19 Ο Βεελζεβούλ μιλάει για τη δεύτερη κάθοδό του στον πλανήτη Γη

19.166.Α

Σ’ εκείνο το μέρος, όπως και σ’ άλλα όμοια του, καταστρεφόταν, σε κάποιες προκαθορισμένες ημερομηνίες του χρόνου, μια ανυπολόγιστη ποσότητα από τα όντα που ονομάζονται «βόδια», «πρόβατα», «περιστέρια», κ.λπ., ακόμα και ανθρώπινα όντα.

Στην τελευταία περίπτωση, οι δυνατότεροι πρόσφεραν συνήθως ως θυσία τους πιο αδύναμους· για παράδειγμα, ένας πατέρας πρόσφερε το γυιό του, ένας σύζυγος τη γυναίκα του, ένας πρωτότοκος τον μικρότερο αδελφό του, κ.λπ.· τις περισσότερες όμως φορές τα θύματα ήταν «σκλάβοι», οι οποίοι, τα παλιά χρόνια όπως και σήμερα, προέρχονταν από αυτούς που ονομάζονται «αιχμάλωτοι», με άλλα λόγια από τα όντα μιας κοινότητας νικημένης, η οποία είχε χάσει τη σπουδαιότητα της κάτω από τη δράση του νόμου που λέγεται «Σολιουνένσιους», δηλαδή κατά τη διάρκεια εκείνων των περιόδων που η τάση να καταστρέφουν οι μεν τους δε εκδηλωνόταν ανάμεσά τους με εντονότατο τρόπο.

 

34 Ο Βεελζεβούλ στη Ρωσία

34.169.Β

Αρκετά όμως είπαμε γι’ αυτά. Άκουσε τώρα τα γεγονότα στα οποία έτυχε να πάρω μέρος από την ημέρα κιόλας που έφτασα στην κυριότερη πόλη της Ρωσίας, η οποία ονομαζόταν τότε Αγία Πετρούπολη.

34.169.Β

Όπως σου είπα, όσο ο φίλος μου, ο σπουδαίος εκείνος Ρώσος, τακτοποιούσε τις υποθέσεις του, που είχαν παραλύσει κατά την απουσία του, εγώ τριγυρνούσα σχεδόν παντού και συναναστρεφόμουν όντα διαφόρων, όπως λένε, «τάξεων» και «θέσεων», για να μελετήσω τις χαρακτηριστικές ιδιαιτερότητες των ηθών και εθίμων τους, και να ξεδιαλύνω τα αίτια της «οργανικής ανάγκης» τους για το οινόπνευμα, καθώς και τις πασιφανείς συνέπειες από την επίδραση του στη συνολική τους παρουσία.

34.169-70.Β

Πρέπει να τονίσω εδώ ότι από τις πρώτες κιόλας συναντήσεις μου με διάφορα τρίμυαλα όντα που ανήκαν σε διάφορες «τάξεις» και «θέσεις», διαπίστωσα επανειλημμένα, γεγονός το οποίο μου έγινε απόλυτα σαφές μετά από προσεκτικότερες παρατηρήσεις, ότι τα περισσότερα από αυτά τα όντα είχαν κιόλας μέσα τους το σπόρο εκείνης της «ιδιαίτερης λειτουργίας της συνολικής τους παρουσίας», η οποία, εδώ και πολύ καιρό, εμφανίστηκε στους ευνοουμένους σου σαν αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου συνδυασμού δύο ανεξάρτητων εξωτερικών αιτίων.

34.170.Β

Το πρώτο από αυτά τα αίτια είναι ένας γενικός νόμος του σύμπαντος που υπάρχει με το όνομα «Σολιουνένσιους»· και το δεύτερο είναι μια έντονη επιδείνωση, σε κάποιον συγκεκριμένο τόπο της επιφάνειας του πλανήτη σου, των συνθηκών της συνηθισμένης τους ύπαρξης.

34.170.Β

Αναφέρομαι στο σπόρο μιας «ιδιαίτερης λειτουργίας της συνολικής τους παρουσίας», η οποία εδώ και πολλά χρόνια παγιώθηκε στην παρουσία όλων των όντων εκείνης της κοινότητας, με μια μορφή σαν κι αυτή που γνώριζαν οι ευνοούμενοί σου κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων περιόδων, και η οποία γίνεται γι’ αυτά «παράγοντας διέγερσης» συγκεκριμένων ειδικών εκδηλώσεων — που και πάλι είναι έμφυτες μόνο στα τρίμυαλα όντα του πλανήτη Γη — το σύνολο των οποίων πήρε τούτη τη φορά από τα όντα εκείνης της μεγάλης κοινότητας το όνομα «Μπολσεβικισμός».

34.170.Β

Λίγο αργότερα θα σου μιλήσω γι’ αυτή την «ιδιαίτερη λειτουργία της συνολικής τους παρουσίας».

34.170.Β

Έθιξα αυτό το ζήτημα μόνο και μόνο για να σου δώσω μια ιδέα για τις ήδη εξαιρετικά αφύσικες συνθήκες της οντικής ύπαρξης υπό τις οποίες εκδηλώθηκαν οι δραστηριότητες μου τα χρόνια που έμεινα κοντά στα όντα εκείνης της μεγάλης κοινότητας, στην παλιά πρωτεύουσά τους, την Αγία Πετρούπολη.

34.171.Β

Στα όντα που κατέχουν την εξουσία σ’ εκείνη την κοινότητα, η κρυστάλλωση αυτών των παράξενων και αυτόματων «οντικών δεδομένων» γινόταν εκείνα τα χρόνια εντονότερα από οπουδήποτε αλλού, μέχρι σημείου να φαίνεται ότι μερικές φορές τους έλειπαν τελείως τα δεδομένα που προκαλούν την άμεση εμφάνιση των βασικών παρορμήσεων που προσιδιάζουν σε όλα γενικώς τα όντα.

34.185.Β

Όπως λοιπόν σου είπα, τούτο το λυπηρό φαινόμενο εμφανίζεται εκεί κάτω με την επενέργεια δύο ανεξάρτητων παραγόντων: ο πρώτος είναι ο κοσμικός νόμος «Σολιουνένσιους»· κι ο δεύτερος, οι αφύσικες συνθήκες της συνηθισμένης οντικής ύπαρξης που μόνα τους καθιέρωσαν.

34.185.Β

Για να καταλάβεις καλύτερα τι ακριβώς είναι αυτοί οι δύο παράγοντες, θα σου αναλύσω τον καθένα χωριστά, αρχίζοντας από τον κοσμικό νόμο «Σολιουνένσιους».

34.185.Β

Η μόνη διαφορά είναι ότι οι ευνοούμενοί σου περιμένουν τις γιορτές τους με ανυπομονησία, επειδή εκείνες τις «άγιες μέρες» μπορούνε να το «ρίχνουνε στο γλέντι» και να «μεθοκοπάνε»· ενώ στους άλλους πλανήτες, τα όντα περιμένουν με ανυπομονησία την επενέργεια του Σολιουνένσιους επειδή, χάρη σ’ αυτήν, η ανάγκη για γρήγορη εξέλιξη, με την έννοια σταδιακής απόκτησης αντικειμενικού Νου, αυξάνει από μόνη της.

34.187.Β

Αργότερα, όμως, ανάμεσα στα κακά που προκάλεσαν οι συνθήκες της συνηθισμένης οντικής ύπαρξης, τις οποίες μόνα τους καθιέρωσαν, κυρίως από τότε που άρχισε να κυριαρχεί στην παρουσία κάθε γήινου τρίμυαλου όντος εκείνος ο «εσωτερικός κακοποιός Θεός» που ονομάζεται «αυτο-καθησυχαστής», αντί των αναγκών και των τάσεων για μια γρήγορη τελειοποίηση του εαυτού, εμφανίστηκε μέσα τους, με την επενέργεια του Σολιουνένσιους, κάτι που τα ίδια προσδιορίζουν με τις λέξεις «ανάγκη ελευθερίας», και που είναι η κυριότερη αιτία για την εμφάνιση εκείνων των οδυνηρών διαδικασιών, η πιο πρόσφατη από τις οποίες ονομάζεται «Μπολσεβικισμός».

34.187.Β

Το πώς φαντάζονται αυτή την «περίφημη ελευθερία» τους θα σου το εξηγήσω λίγο πιο ύστερα· προς το παρόν θα σου πω μόνον ότι η αίσθηση που εμφανίζεται από την ενέργεια του Σολιουνένσιους επαυξάνει μέσα τους την ανάγκη για κάποια αλλαγή στις εξωτερικές συνθήκες της συνηθισμένης οντικής τους ύπαρξης, οι οποίες ήταν μέχρι τότε λίγο πολύ σταθερές.

34.187.Β

Μετά τη δεύτερη Τρανσαπαλνιανή διαταραχή που έγινε σ’ εκείνον τον ταλαίπωρο πλανήτη, μετά δηλαδή την «καταστροφή της Ατλαντίδος», η δράση του κοσμικού νόμου Σολιουνένσιους ασκήθηκε τουλάχιστον σαράντα φορές στη συνολική παρουσία των ευνοουμένων σου, και κάθε φορά, αυτή η παράδοξη «ανάγκη ελευθερίας», που είχε ήδη παγιωθεί στα περισσότερα από αυτά, προκαλούσε σχεδόν πάντα το ίδιο πράγμα που προκαλείται τα τελευταία χρόνια στο σύνολο των ομάδων που κατοικούν στο μέρος της επιφάνειας του πλανήτη σου που λέγεται «Ρωσία».

34.187.Β

Είναι πολύ σημαντικό να σημειώσουμε εδώ, ότι αυτές οι τρομερές διαδικασίες δεν θα μπορούσαν ποτέ να συμβούν μεταξύ των τρίμυαλων όντων του πλανήτη Γη, αν τα δεδομένα που έμειναν ανέπαφα στο υποσυνείδητό τους για να προξενούν την οντική παρόρμηση της Αντικειμενικής ηθικής συνείδησης — δεδομένα που πρώτος πρόσεξε ο Αγιότατος Ασιάτα Σεϊμάς, και πάνω στα οποία στηρίχτηκε για να εκπληρώσει την αποστολή του — συμμετείχαν στη λειτουργία της συνειδητότητας που συνηθίζουν να έχουν κατά την κατάσταση του ξύπνου τους.

34.187-8.Β

Λόγω και μόνο του γεγονότος ότι τα δεδομένα για την ιερή παρόρμηση της «οντικής συνείδησης» δεν συμμετέχουν στη λειτουργία τη συνειδητότητάς τους, η επενέργεια του νόμου Σολιουνένσιους, όπως και άλλων αναπόφευκτων κοσμικών νόμων, παίρνει αφύσικες και, για τα όντα αυτά, ιδιαίτερα αξιοθρήνητες μορφές.

34.189-90.Β

Έτσι λοιπόν, παιδί μου, εκείνες οι τρομερές διαδικασίες αλληλοεξόντωσής τους και καταστροφής όλων όσων απέκτησαν οφείλονται κατά μεγάλο μέρος στο ότι κατά τις περιόδους που η επενέργεια του κοσμικού νόμου Σολιουνένσιους γίνεται αισθητή στη συνολική τους παρουσία, προκαλώντας μέσα τους ανάγκη «ελευθερίας», η ένταση της επενέργειας των δεδομένων που παράγουν αδιάκοπα την παρόρμηση της «δειλίας» μπροστά στους κατόχους εξουσίας — δεδομένων έμφυτων πια στη συνολική τους παρουσία — αρχίζει να ελαττώνεται αυτόματα μέσα τους, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η ένταση της επενέργειας των παράξενων οντικών δεδομένων που προκαλούν το «μίσος» απέναντι στα όντα που ανήκουν σε άλλες κάστες.

34.190.Β

Οι τρομερές εκείνες διαδικασίες εμφανίζονται συνήθως και κυλούν με την ακόλουθη σειρά:

34.190.Β

Τα πράγματα αρχίζουν πάντοτε με τον ίδιο τρόπο. Διάφορα όντα μιας απ’ αυτές τις ομάδες, στα οποία κρυσταλλώθηκαν κατά τύχη πιο στέρεα απ’ ό,τι σε άλλα όντα τα δεδομένα που γεννούν την παράξενη εκείνη παρόρμηση απέναντι σε όντα άλλων τάξεων — και κυρίως απέναντι σ’ αυτά που ανήκουν στην άρχουσα τάξη — βλέποντας και νιώθοντας την πραγματικότητα περισσότερο από άλλα όντα, με την επενέργεια του Σολιουνένσιους, αρχίζουν να «ωρύονται», όπως λένε εκεί κάτω, κι αυτοί οι «φωνακλάδες ρήτορες» γίνονται για το περιβάλλον τους αυτό που λένε σήμερα «ηγέτες».

34.190.Β

Στη συνέχεια, υπό τη διπλή επήρεια αυτών των «κραυγών» και της επενέργειας του κοσμικού νόμου Σολιουνένσιους που αναμιγνύονται αφύσικα στις παρουσίες τους, όσα όντα τους ακούνε αρχίζουν να φωνάζουν με τη σειρά τους. Όταν πια οι φωνές των συνηθισμένων όντων αρχίσουν να αντηχούν ιδιαιτέρως κακοφωνικά στα «θηλυπρεπή νεύρα του αριστερού ημίσεως» κάποιων κατόχων εξουσίας της κοινότητας, και διατάζουν αυτοί τον αρμόδιο γι’ αυτή τη δουλειά να πασαλείψει με κάτι που το λένε «σκωτσέζικη κρέμα» τους αφαλούς μερικών από τους πιο θορυβώδεις φωνακλάδες, τότε πια αρχίζουν όλες εκείνες οι υπερβολές τους που φτάνουν σταδιακά μέχρι παροξυσμού — αλλά, για κακή τους τύχη, δεν τα οδηγούν τελικά πουθενά.

34.190-1.Β

Αν αυτές οι διαδικασίες βελτίωναν έστω κι ελάχιστα την ύπαρξη των όντων των επόμενων γενεών, δε θα φαίνονταν ίσως τόσο τρομερές στα μάτια ενός αμερόληπτου παρατηρητή.

Όμως, για κακή τύχη όλων των τρίμυαλων όντων του Μεγάλου μας Σύμπαντος, μόλις σταματήσει η «ευεργετική επενέργεια» εκείνου του νομοτελειακού κοσμικού φαινομένου και πάψουν οι τρομερές διαδικασίες, ξαναρχίζει η «παλιά ιστορία»· η συνηθισμένη οντική τους ύπαρξη γίνεται «πικρότερη» από πριν, ενώ αποδυναμώνεται ακόμη περισσότερο η «υγιής επίγνωση της σημασίας και του σκοπού της ύπαρξής τους».

34.192.Β

Στα γήινα όντα που απροσδόκητα έγιναν κάτοχοι εξουσίας, χωρίς να έχουν το παραμικρό κληρονομικό δεδομένο που να αντιστοιχεί έστω και στην αυτόματη ικανότητα να κυβερνούν, ταιριάζει θαυμάσια ένα απόφθεγμα του αγαπημένου μας Δασκάλου, που λέει:

34.192.Β

«Δεν συνάντησα ακόμα το βλάκα που, συνηθισμένος να περπατάει με τις παλιές του παντόφλες, αισθάνεται άνετα με καινούργια μοντέρνα παπούτσια».

34.192.Β

Και πραγματικά, παιδί μου, κάθε φορά που η επενέργεια του Σολιουνένσιους διακόπτεται στον πλανήτη Γη και οι ευνοούμενοί σου ξαναρχίζουν την «σχετικά φυσιολογική» ύπαρξή τους που εδραιώθηκε κουτσά-στραβά, οι «κάτοχοι εξουσίας της τελευταίας φουρνιάς» κάνουν εκείνα τα «χαζά χοροπηδήματα», τα οποία κάθε χρόνο προκαλούν σ’ εκείνον τον πλανήτη μια αύξηση της γεννητικότητας σ’ αυτά που λέγονται «σαλιγγάρια», «γυμνοσάλιαγγες», «ψείρες», «κατσαρίδες» και σε πολλά άλλα παράσιτα που καταστρέφουν τα αγαθά της Φύσης.

34.193-4.Β

Αυτές οι τρομερές διαδικασίες γίνονταν τόσο συχνά στην Αίγυπτο, επειδή, για μακρόχρονες περιόδους, εκείνο το μέρος της επιφάνειας του πλανήτη σου βρισκόταν, σε σχέση με την «παγκόσμια γενική αρμονική κίνηση», στη θέση του «κέντρου βάρους των ακτινοβολιών». Γι’ αυτό λοιπόν η δράση του κοσμικού νόμου Σολιουνένσιους γινόταν συχνότερα αισθητή στην παρουσία των τρίμυαλων όντων που την κατοικούσαν, προκαλώντας κάθε φορά την ίδια ανωμαλία μέσα τους.

34.194.Β

Παραλληλίζοντας τα αυθεντικά δεδομένα τα σχετικά με τα γεγονότα που συνέβηκαν στην Αίγυπτο, και τα δεδομένα που παγιώθηκαν για το θέμα αυτό στη νοητική λειτουργία και στην αντίληψη όλων σχεδόν των υπεύθυνων όντων του περίφημου σύγχρονου «πολιτισμού» τους — και τα οποία δήθεν ανακάλυψαν χάρη στον «τελειοποιημένο πια νου» τους — θα έχουμε ένα ζωντανό παράδειγμα των δεδομένων από τα οποία σχηματίζεται η «λογική σκέψη» τους κατά την υπεύθυνη ύπαρξή τους. Επιπλέον, αυτό θα μου επιτρέψει να επισημάνω για άλλη μία φορά τον «εγκληματικό χαρακτήρα», με την αντικειμενική σημασία της λέξης, της συνήθειας που οριστικά καθιέρωσαν στη διαδικασία της συνηθισμένης τους ύπαρξης, και την οποία στολίζουν με τα ηχηρά ονόματα της «εκπαίδευσης» και της «μόρφωσης» της νέας γενιάς.

34.197.Β

Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ανώφελο να σου πω, μ’ αυτή την ευκαιρία, ότι τούτο το οντικό συναίσθημά τους, που χαρακτηρίζεται θαυμάσια με την έκφραση: «αγανακτώ ειλικρινά τζάμπα και βερεσέ», είναι άλλη μία από τις ατυχείς ιδιαιτερότητες του ψυχισμού των τρίμυαλων όντων που σου αρέσουν — και κυρίως των σημερινών.

34.197-8.Β

Αυτή η ψυχική ανωμαλία διαταράσσει, σιγά-σιγά, στη συνολική τους παρουσία πολλές ήδη απορρυθμισμένες λειτουργίες του πλανητικού τους σώματος, και ίσως και του σώματος Κεστζάν — αν βέβαια το δεύτερο οντικό τους σώμα έχει ήδη επενδυθεί και έχει φτάσει στην απαιτούμενη «ατομικότητα».

34.198.Β

Και η ανωμαλία του ψυχισμού τους, που τα κάνει «να αγανακτούν ειλικρινά τζάμπα και βερεσέ», ή, όπως λένε τα ίδια «να ταράσσονται ειλικρινώς εις μάτην», προέρχεται με τη σειρά της από το γεγονός ότι ο «οντικός ορίζοντας», καθώς και η «ενστικτώδης αίσθηση της πραγματικότητας στις αληθινές της διαστάσεις», ιδιαιτερότητες έμφυτες σε όλα τα τρίμυαλα όντα, χάθηκαν εδώ και πολύ καιρό από το σύνολο της παρουσίας τους.

34.198.Β

Επειδή απουσιάζουν από τον ψυχισμό τους αυτές οι δύο ιδιαιτερότητες, δεν μπορούν με κανέναν τρόπο να υποπτευτούν ότι τα όμοιά τους όντα δεν μπορεί ποτέ να είναι η αιτία εκείνων των τρομερών διαδικασιών, και ότι τέτοιες διαδικασίες προκαλούνται στον κακόμοιρο τον πλανήτη τους από δύο αναπόφευκτα και σημαντικά αίτια.

Το πρώτο από τούτα τα δύο αίτια είναι πάλι ο κοσμικός νόμος Σολιουνένσιους, που δεν εξαρτάται καθόλου από αυτά· και το δεύτερο, το οποίο εξαρτάται εν μέρει από αυτά, είναι ότι το σύνολο των αποτελεσμάτων των συνθηκών της συνηθισμένης οντικής ύπαρξης, που καθιερώθηκε ανώμαλα από τα ίδια, εμποδίζει τα δεδομένα τα οποία εξακολουθούν να κρυσταλλώνονται στη συνολική τους παρουσία, για να προξενήσουν εκεί την ιερή παρόρμηση της Αντικειμενικής ηθικής συνείδησης, να συμμετέχουν στη λειτουργία της «κατάστασης του ξύπνου τους» — αφήνοντας έτσι τη δράση του πρώτου αιτίου να προσλάβει αυτή την τρομερή μορφή.

34.198.Β

Όπως είπα, δεν μπορούν να φανταστούν και να καταλάβουν, ούτε κατά προσέγγιση, ότι τα μεμονωμένα άτομα δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι η αιτία εκείνων των τρομερών πλανητικών διαδικασιών, ότι εντελώς συμπτωματικά κατέχουν ορισμένα πόστα, και ότι, λόγω των καθιερωμένων πια συνθηκών της αμοιβαίας τους ύπαρξης, το ίδιο το γεγονός ότι κατέχουν κάποια πόστα τα αναγκάζει να εκδηλώνονται με τον άλφα ή βήτα ρόλο. Και τα αποτελέσματα αυτών των ρόλων παίρνουν τη μια ή την άλλη μορφή, σύμφωνα με μια αυστηρή συμμορφία η οποία δεν εξαρτάται καθόλου από τα ίδια.

34.201.Β

Και οι σημερινοί ευνοούμενοί σου, με την αφέλειά τους που πάει σύννεφο, αγανακτούν ειλικρινά επειδή οι σημερινοί Μπολσεβίκοι τους τουφέκισαν τέλος πάντων και κάποιον που βρέθηκε στην μπούκα του κανονιού τους.

34.201.Β

Αν συγκρίνουμε τις πράξεις που έκαναν τα παλιότερα τρίμυαλα όντα εκεί κάτω υπό την επιρροή της ίδιας «ψυχικής κατάστασης», με τις πράξεις των σύγχρονων Μπολσεβίκων, τους σύγχρονους Μπολσεβίκους θα πρέπει να τους δοξάζουμε και να τους ευχαριστούμε, γιατί, παρά τις διάφορες συνέπειες των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ που αναπόφευκτα κρυσταλλώθηκαν στις παρουσίες τους — όπως γίνεται γενικά σε όλα τα σημερινά τρίμυαλα όντα εκεί κάτω — εκδηλώθηκαν, μέσα σ’ εκείνη τη βράση, όταν δεν ήταν παρά μαριονέτες υποταγμένες στην επίδραση του κοσμικού νόμου Σολιουνένσιους, με τέτοιο τρόπο, που μπορεί τουλάχιστον κανείς να αναγνωρίσει τα πτώματα αυτών που τουφέκισαν, ότι δηλαδή ήταν κάποιοι, που βρέθηκαν τέλος πάντων τυχαία στην μπούκα του κανονιού τους, με όνομα, πατρώνυμο και επώνυμο και όχι όποιοι κι όποιοι.»

 

40 Ο Βεελζεβούλ διηγείται πώς οι άνθρωποι έμαθαν και εν συνεχεία ξέχασαν τον θεμελιώδη κοσμικό νόμο του Επταπαραπαρσινόχ

40.27.Γ

Προς λύπη όλων των λίγο ή πολύ συνειδητών και σχετικά ανεξάρτητων Ατόμων του Μεγαλόκοσμού μας, και για κακή τύχη όλων των τρίμυαλων όντων που κατοικούν στον άμοιρο πλανήτη σου, κατάφεραν σιγά-σιγά να διαφθείρουν και να καταστρέψουν, σχεδόν οριστικά, το αγαθό που οι μεγάλοι τους πρόγονοι, κατά την περίοδο για την οποία σου μιλώ και μέσα σε δύο ή τρεις από τους αιώνες τους, είχαν δημιουργήσει γι’ αυτά, χάρη στις «συνειδητές προσπάθειες» και στις «θεληματικές ταλαιπωρίες» τους.

40.27.Γ

Αυτό συνέβηκε για δύο λόγους.

40.27.Γ

Ο πρώτος ήταν ότι, εξαιτίας των αφύσικων συνθηκών της εξωτερικής οντικής ύπαρξης που μόνα τους είχαν καθιερώσει, κάποια από αυτά, μόλις έγιναν υπεύθυνα όντα, ανάπτυξαν μια ιδιαίτερη «ψυχο-οργανική ανάγκη» που θα μπορούσαμε να την εκφράσουμε στη γλώσσα τους κάπως έτσι:

40.28.Γ

«Άσβεστη δίψα να θεωρούνται σοφοί από τα όντα του περιβάλλοντός τους».

Κι αυτή η ψυχο-οργανική ανάγκη προκάλεσε την εμφάνιση ενός παράδοξου ορμέμφυτου, για το οποίο σου έχω μιλήσει περισσότερο από μια φορά, κάτι που εκείνα ονομάζουν «κλίση για δόλιες σοφιστείες».

40.28.Γ

Ο δεύτερος λόγος εξαρτιόταν από ορισμένες πρόσκαιρες περιστάσεις, ανεξάρτητες από αυτά, που οφείλονταν σε γενικές κοσμικές διαδικασίες, κυρίως στη δράση του νόμου «Σολιουνένσιους», κάτω από την επίδραση των οποίων άρχισαν να εξασθενούν, στη συνολική παρουσία των αληθινών μυημένων εκεί κάτω, τα κρυσταλλωμένα οντικά δεδομένα που τους προξενούσαν τις παρορμήσεις που ονομάζονται «διορατικότητα» και «πρόγνωση». Άρχισαν τότε να βλέπουν εκείνους τους τύπους νέας φουρνιάς, που μόλις σου περιέγραψα, σαν να ήταν δικοί τους, και τους μυούσαν σε μερικές από τις αληθινές πληροφορίες, των οποίων το σύνολο ήταν γνωστό μόνο σ’ αυτούς· έκτοτε αυτός ο κλάδος της αληθινής επιστήμης, έχοντας γίνει κτήμα πάρα πολλών όντων, υποβαθμίστηκε σιγά-σιγά, για να καταλήξει πάλι σχεδόν να ξεχαστεί.

40.28.Γ

Χρησιμοποίησα το «σχεδόν», γιατί μετά από αυτή την περίοδο, μόλις αποκαταστάθηκε μια διαδικασία οντικής ύπαρξης σχετικά φυσιολογική, ορισμένα στοιχεία από το σύνολο των σημαντικών αληθινών αντικειμενικών πληροφοριών μεταδόθηκαν πάλι στις επερχόμενες γενιές με τη μεσολάβηση μόνο αληθινών μυημένων, και, έχοντας μεταδοθεί από γενιά σε γενιά, έφτασαν ανέπαφα σε έναν πολύ περιορισμένο αριθμό, είναι αλήθεια, σημερινών ευνοουμένων σου.