Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Όχτι-Νούρα-Τσάκα

 

40 Ο Βεελζεβούλ διηγείται πώς οι άνθρωποι έμαθαν και εν συνεχεία ξέχασαν τον θεμελιώδη κοσμικό νόμο του Επταπαραπαρσινόχ

40.15.Γ

Συνοπτικά, για δεύτερη φορά στον πλανήτη σου, πολύ μετά την καταστροφή της Ατλαντίδος, διαπιστώθηκε και αποδείχθηκε κατηγορηματικά από τους δίδυμους αδελφούς, για όλα τα ανεξάρτητα και, εξωτερικά, διαφορετικά φαινόμενα, ότι το καθένα τους, αν θεωρηθεί σαν μια ενότητα, περιλαμβάνει στο σύνολο των εκδηλώσεων του επτά ανεξάρτητες ενότητες δεύτερης τάξης, προικισμένες με ειδικές υποκειμενικές ιδιότητες· ότι αυτές οι «ανεξάρτητες ενότητες δεύτερης τάξης» συγκροτούνται με τη σειρά τους από επτά ενότητες τρίτης τάξης, και ούτω καθεξής, σχεδόν επ’ άπειρον· και ότι, σε καθεμιά από τις ενότητες πρώτης τάξης, δεύτερης τάξης, τρίτης τάξης, και λοιπά, οι διαδικασίες αμοιβαίας σχέσης και επίδρασης πραγματώνονταν με την αυστηρότερη ακρίβεια, σε όλες τις λεπτομέρειες, με τον ίδιο τρόπο και με τις ίδιες συνέπειες.

40.15.Γ

Όρισαν τότε για πρώτη φορά κατά τις έρευνές τους, δίνοντάς τους διαφορετικά ονόματα, τις επτά ανεξάρτητες εκφάνσεις που απομόνωσαν ξεκινώντας από ένα πλήρες αποτέλεσμα, καθώς και τα παράγωγά τους δεύτερης και τρίτης τάξης.

40.15.Γ

Τις εφτά πρώτες εκφάνσεις κάθε συνόλου τις ονόμασαν:

1. Έρτι-Πικάν-Ον
2. Όρι-Πικάν-Ον
3. Σάμι-Πικάν-Ον
4. Όχτι-Πικάν-Ον
5. Χούτι-Πικάν-Ον
6. Έπσι-Πικάν-Ον
7. Σβίντι-Πικάν-Ον

40.15.Γ

Ενώ της δεύτερης τάξης:

1. Έρτι-Νούρα-Τσάκα
2. Όρι-Νούρα-Τσάκα
3. Σάμι-Νούρα-Τσάκου
4. Όχτι-Νούρα-Τσάκα
5. Χούτι-Νούρα-Τσάκα
6. Έπσι-Νούρα-Τσάκα
7. Σβίντι-Νούρα-Τσάκου

40.16.Γ

Και, για να προσδιορίσουν σε ποιο από τα τρία αποτελέσματα των κοσμικών διαδικασιών αναφέρονταν κάθε όρος, έκαναν την εξής προσθήκη:

Για να ορίσουν τις αποχρώσεις του ήχου, αφού είχαν επισημάνει τον αριθμό των δονήσεων του, πρόσθεταν πάντα τη λέξη «Αλίλ».

40.16.Γ

Για να ορίσουν τις ιδιαιτερότητες της σύνθεσης της «ακτίνας λευκού φωτός», πρόσθεταν την έκφραση «Ναρ-Χρα-Νούρα».

40.16.Γ

Και για να ορίσουν τα ενεργά στοιχεία του Πολορμεντερχτικού προϊόντος που λέγεται «όπιο», πρόσθεταν απλώς τον αριθμό που αντιστοιχούσε στο «ειδικό βάρος» του.

40.16.Γ

Τέλος, για να προσδιορίσουν τις ειδικές δονήσεις και το ειδικό βάρος, εκείνοι οι αξιόλογοι γήινοι σοφοί πήραν σαν μονάδα αναφοράς τη δόνηση του ήχου, που πρώτοι ονόμασαν «Παγκόσμιο Νιριουνοσιανό ήχο».