Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος | Βεζινυάμα |
---|---|
26 Ο Λεγομινισμός σχετικά με τους συλλογισμούς του Αγιότατου Ασιάτα Σεϊμάς με τίτλο «Η Φρίκη της Κατάστασης» |
|
26.311.Α |
«Γι αυτό, λοιπόν, ανέβηκα στο όρος “Βεζινυάμα”, όπου έμεινα σαράντα μερόνυχτα γονατιστός, και αφιερώθηκα στην αυτοσυγκέντρωση. |
26.315.Α |
«Όταν επέστρεψα από το όρος Βεζινυάμα στην πόλη της Βαβυλώνας, συνέχισα τις παρατηρήσεις μου, ώστε να ανακαλύψω κάποιον άλλο τρόπο για να βοηθήσω αυτούς τους δυστυχισμένους. |
26.320-1.Α |
Όταν αυτό το Ανώτερο και, ως προς τον Νου, σχεδόν απαράμιλλο Ιερό Άτομο, πείστηκε οριστικά ότι οι συνηθισμένοι ιεροί δρόμοι που υπάρχουν για την τελειοποίηση του εαυτού όλων των τρίμυαλων όντων του Σύμπαντος, δεν ταίριαζαν πια στα όντα του πλανήτη Γη, αποφάσισε, μετά από εκείνη τη χρονιά που αφιέρωσε για να κάνει τις παρατηρήσεις και τις ειδικές έρευνές Του για τον ψυχισμό τους, να ξανανέβει στο όρος Βεζινυάμα, όπου για πολλούς γήινους μήνες, ήταν βυθισμένος σε διαλογισμούς, προσπαθώντας να βρει με ποιον τρόπο θα μπορούσε να πραγματοποιήσει το σκοπό Του, δηλαδή να απαλλάξει τα όντα εκείνου του πλανήτη από την κληρονομική τους προδιάθεση να κρυσταλλώνουν τις συνέπειες των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα της θεμελιώδους ιερής οντικής παρόρμησης της «Ηθικής Συνείδησης» που παρέμειναν ανέπαφα στο υποσυνείδητό τους. |
27 Η τάξη πραγμάτων που δημιούργησε ο Αγιότατος Ασιάτα Σεϊμάς για την ανθρώπινη ύπαρξη |
|
27.322.Α |
— Οι έρευνες και οι αναζητήσεις μου μου έδειξαν επίσης ότι ο Αγιότατος Ασιάτα Σεϊμάς, αφού στοχάστηκε στο όρος Βεζινυάμα, κι αφού σχημάτισε νοητικά το τελικό σχέδιο των Αγιότατων κατοπινών Δραστηριοτήτων του, δεν ξαναγύρισε πια στη Βαβυλώνα, αλλά πήγε κατευθείαν στην πόλη Ντζουλφαπάλ, την πρωτεύουσα μιας χώρας που βρισκόταν στο κέντρο της ηπείρου Ασίας και ονομαζόταν τότε Κουρλαντέχ. |