Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Ασκλαΐς

 

37 Η Γαλλία

37.230.Β

«Και οι σερβιτόροι που εξυπηρετούν τους πελάτες, σαν τα σκυλιά με την ταλαίπωρη ουρά τους ανάμεσα στα σκέλια, δεν μοιάζουν άραγε με σκλάβους “Ασκλαΐς;”

37.230.Β

«Μετά την Τικλιαμουίς, μερικοί αιώνες κύλησαν ακόμα. Ώσπου βρέθηκα στη μεγαλόπρεπη πόλη τους τη Βαβυλώνα.

«Κι εδώ μήπως δεν είχαμε τα ίδια; Μήπως και τα τρίμυαλα όντα στην πόλη της Βαβυλώνας δεν ήταν ολόιδια με τους Ασκλαΐς, τους Καφιριανούς, τους Βερουνκιέτζ, τους Κλιάν και τόσους άλλους;

 

43 Ο Βεελζεβούλ εκθέτει τις απόψεις του για την περιοδική διαδικασία αμοιβαίας καταστροφής των ανθρώπων

43.220.Γ

Ο καλός μας ο Αχούν, έχοντας κατά νου τις διάφορες αδυναμίες τους, όπως τη «φιλαυτία», την «υπερηφάνεια», την «κενοδοξία», και άλλες, σου υπόδειξε ποιες από αυτές τις ειδικές ιδιότητες θα σε βόλευε σε κάθε περίπτωση να «γαργαλάς».

43.220.Γ

Σου εξήγησε μάλιστα με λεπτομέρειες πώς να τους μιλάς και τι να τους λες ώστε να σε βλέπουν με καλό μάτι, να μη λένε ποτέ για σένα παρά καλά λόγια, και να σε επαινούν παντού και πάντα.

43.221.Γ

Οι σημερινοί «εκπρόσωποι της τέχνης» έχουν άφθονες ειδικές ιδιότητες τις οποίες σου απαρίθμησε ο Αχούν μας, και αν ξέρεις κάθε φορά πώς να τις «γαργαλήσεις», θα σε λατρεύουν και θα σου συμπεριφέρονται σαν αληθινοί «Ασκλαϊανοί σκλάβοι».

43.221.Γ

Παρόλο όμως που η συμβουλή του είναι πολύ σοφή, και μάλιστα απαραίτητη για όποιον θέλει να ζήσει ανάμεσά τους, προσωπικά δεν τη βρίσκω πρακτική για σένα· και δεν είναι πρακτική, επειδή καταρχήν όλα τα όντα της Γης δεν είναι και «εκπρόσωποι της τέχνης», κι έτσι η συμβουλή αυτή δε θα μπορούσε βέβαια να εφαρμοστεί σε όλα ανεξαιρέτως, και από την άλλη δε θα σου ήταν καθόλου εύκολο να αναρωτιέσαι και να θυμάσαι ποια από τις αναρίθμητες αδυναμίες τους θα πρέπει να γαργαλήσεις, σε κάθε περίπτωση.