Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Αγοροχροστίνι

 

43 Ο Βεελζεβούλ εκθέτει τις απόψεις του για την περιοδική διαδικασία αμοιβαίας καταστροφής των ανθρώπων

43.248.Γ

Εκείνα μάλιστα τα όντα σκέφτηκαν έναν σοφότατο και πρακτικότατο τρόπο για να εκπληρώνουν δύο από τις οντικές τους υποχρεώσεις — την τελειοποίηση δηλαδή των ανώτερων οντικών τους σωμάτων και την εξυπηρέτηση του Μέγιστου Τρωγωαυτοεγωκράτη — συνενώνοντας και επιτελώντας τες ταυτόχρονα.

43.248.Γ

Τούτη τη συνένωση την πραγματοποίησαν με τον ακόλουθο τρόπο:

43.248.Γ

Σε κάθε συνάθροισή τους, ακόμα και σε κάθε γειτονιά τους, υψώνονταν υποχρεωτικά τρία ειδικά κτίρια, πολύ επιβλητικά.

43.248.Γ

Το πρώτο, που προοριζόταν για τα όντα αρσενικού φύλου, ονομαζόταν «Αγοροχροστίνι».

43.248.Γ

Τα δύο πρώτα επιβλητικά κτίρια θεωρούνταν ιερά από τα όντα της ηπείρου της Ατλαντίδος. Αντιπροσώπευαν γι’ αυτά ό,τι είναι για τα όντα της Γης οι «ναοί», οι «εκκλησίες», τα «παρεκκλήσια» και άλλοι ιεροί τόποι.

43.249.Γ

Στους ναούς των ανδρών, ή στα «Αγοροχροστίνι», τα όντα αρσενικού φύλου της περιοχής ή της γειτονιάς, εκπλήρωναν ο καθένας με τη σειρά του, όντας σε μια ορισμένη κατάσταση η οποία ονομάζεται «ανάμνηση του εαυτού», τα κατάλληλα «μυστήρια».

43.249.Γ

Τα όντα της ηπείρου Ατλαντίδος είχαν αποκτήσει τη βεβαιότητα ότι τα όντα αρσενικού φύλου είναι πηγές ενεργητικής εκδήλωσης· επιδίδονταν λοιπόν αδιάκοπα, μέσα στα Αγοροχροστίνι τους, σ’ έναν ενεργητικό και συνειδητό διαλογισμό, και εκπλήρωναν μέσα σ’ αυτή την κατάσταση τα αντίστοιχα ιερά μυστήρια, για να μετουσιώνουν μέσα τους τις ιερές ουσίες Αμπρουστντονίς και Χελκντονίς.

43.249.Γ

Ενεργούσαν πάντα σκόπιμα και με πλήρη συνείδηση, ώστε η ιερή ουσία η οποία ελευθερωνόταν τότε μέσα τους και ακτινοβολούσε μέσω των εκπορεύσεών τους, προς μια απώτερη ζωογονητικότητα, να γίνεται το ενεργητικό μέρος του ιερού νόμου που ονόμαζαν «Νόμο της Αγίας Τριάδας».