Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Τούχα τες ναλούλ παν

 

42 Ο Βεελζεβούλ στην Αμερική

42.162.Γ

«Το έθιμο που ονομάσατε “Σουνιάτ” δημιουργήθηκε και μπήκε μέσα στην ιουδαϊκή διδασκαλία από τον μεγάλο Μωυσή.

42.162.Γ

«Και το γιατί το έβαλε μέσα στη θρησκεία του λαού των Ιουδαίων, το έμαθα από ένα αρχαίο χαλδαϊκό χειρόγραφο.

42.162.Γ

«Αυτό το χειρόγραφο έλεγε ότι ο μεγάλος Μωυσής, από τον καιρό που οδήγησε το λαό των Ιουδαίων από τη γη της Αιγύπτου στη γη Χαναάν, διαπίστωσε ότι ανάμεσα στα παιδιά και στους εφήβους εκείνου του λαού, τον οποίο του εμπιστεύτηκαν Άνωθεν, είχε διαδοθεί πλατιά μια αρρώστια που τότε λεγόταν “Μουρντουρτέν”, και που τώρα οι σύγχρονοί μας τη λένε “αυνανισμό”.

42.162.Γ

«Σύμφωνα πάντα μ’ εκείνο το χειρόγραφο, ο μεγάλος Μωυσής ανησύχησε πολύ, και επιδόθηκε σε προσεκτικότατες παρατηρήσεις, για ν’ ανακαλύψει την αιτία του κακού και τον τρόπο να το ξεριζώσει.

42.162-3.Γ

Συνεχίζοντας τις έρευνες του, ο απαράμιλλος εκείνος σοφός έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο “Τούχα τες ναλούλ παν”, που σημαίνει στη σημερινή γλώσσα “Το απόσταγμα των συλλογισμών μου”.

42.165.Γ

«Όσο για τα μέτρα που πήρε ο μεγάλος Μωυσής για να ξεριζώσει αυτό το κακό, αυτά δεν τα πληροφορήθηκα από το απαράμιλλο βιβλίο “Τούχα τες ναλούλ παν”, αλλά από έναν πανάρχαιο πάπυρο.

42.165.Γ

«Το κείμενο του παπύρου έλεγε ξεκάθαρα ότι ο μεγάλος Μωυσής είχε αντλήσει ένα πρακτικό συμπέρασμα από τις ιδέες που αναφέρονταν στο βιβλίο “Τούχα τες ναλούλ παν”, δημιουργώντας για το λαό του δύο ιεροτελεστίες, η πρώτη από τις οποίες ονομάστηκε “Σικτ νερ τσορν” και η άλλη “Τζελ πουτζ καν”.

42.165.Γ

«Η ιερή “Σικτ νερ τσορν” δημιουργήθηκε ειδικά για τα αγόρια, και η ιερή “Τζελ πουτζ καν” για τα κορίτσια· και η τέλεσή τους ήταν υποχρεωτική.