Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Ουρνέλ

 

30 Η Τέχνη

30.78-9.Β

Κατά τη γνώμη μου, η συνήθεια τους να συναθροίζονται στο θέατρο — και μάλιστα σε μεγάλες ομάδες — οφείλεται στο ότι τα σύγχρονα θέατρα, μαζί με ό,τι συμβαίνει εκεί, κατά τύχη ανταποκρίνονται θαυμάσια στην αφύσικα δημιουργημένη συνολική παρουσία των περισσότερων από τα σημερινά τρίμυαλα όντα, τα οποία έχουν χάσει τελείως την ανάγκη που αρμόζει σε τρίμυαλα όντα, να εκδηλώνονται παντού και πάντα με τη δική τους πρωτοβουλία, και των οποίων η ύπαρξη δε διατηρείται παρά χάρη σε συμπτωματικές παρορμήσεις που προέρχονται απ’ έξω, ή με τον τρόπο που υπαγορεύουν οι κρυσταλλωμένες μέσα τους συνέπειες κάποιας ιδιότητας του οργάνου Κουνταμπάφερ.

30.79.Β

Από τότε που τα θέατρα τους έγιναν της μόδας, μαζεύονταν εκεί, όπως κάνουν ακόμη και σήμερα, όχι για να δουν και να μελετήσουν τις ερμηνείες των «σημερινών καλλιτεχνών» τους, αλλά αποκλειστικά και μόνο για να ικανοποιήσουν ένα από τα αποτελέσματα των ιδιοτήτων του οργάνου Κουνταμπάφερ που κρυσταλλώθηκε πολύ γρήγορα στη συνολική παρουσία των περισσοτέρων τους που λεγόταν τότε «Ουρνέλ», και που οι σημερινοί ευνοούμενοί σου το λένε «φιλεπιδειξία».

30.79.Β

Αυτό λοιπόν το αποτέλεσμα του οργάνου Κουνταμπάφερ εμπνέει στην παρουσία των περισσότερων από τα σημερινά όντα την παράξενη ανάγκη να προκαλούν στους άλλους την έκφραση της οντικής παρόρμησης που ονομάζεται «έκπληξη», και να παρακολουθούν την αντανάκλαση της στα πρόσωπα εκείνων που τους περιστοιχίζουν.

30.79.Β

Λόγω της παράδοξης αυτής ανάγκης, δεν αισθάνονται ικανοποίηση παρά μόνο όταν δουν την έκπληξη που προκαλεί στους άλλους η εξωτερική τους εμφάνιση, η οποία ακολουθεί με ακρίβεια τις απαιτήσεις αυτού που ονομάζουν εκεί κάτω «μόδα», μιας ολέθριας συνήθειας που καθιερώθηκε από τον καιρό του Τικλιαμουισιανού πολιτισμού, και που στις μέρες μας έγινε ένας από τους οντικούς παράγοντες ο αυτοματισμός των οποίων δεν τους αφήνει πια ούτε το χρόνο, ούτε τη δυνατότητα να βλέπουν και να νιώθουν την πραγματικότητα.

30.79.Β

Σύμφωνα με την τόσο ολέθρια αυτή συνήθεια, αλλάζουν κατά περιόδους την εξωτερική μορφή αυτού που ονομάζεται «κάλυμμα της μηδαμινότητας τους».

30.79-80.Β

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί εδώ ότι στη συνολική διαδικασία της συνηθισμένης ύπαρξης των τρίμυαλων όντων που σου αρέσουν, οι τροποποιήσεις εκείνου του «καλύμματος» έγιναν κυρίως προνόμοιο κάποιων όντων και των δύο φύλλων, που «αξιώθηκαν» πια να θέσουν υποψηφιότητα για τον τίτλο «Χασναμουσιανό Άτομο».

30.80.Β

Από την άποψη αυτή, τα σημερινά θέατρα βολεύουν τέλεια τους ευνοουμένους σου, αφού εκεί έχουν την άνεση και την ευκαιρία να δείχνουν στους άλλους — όπως τους αρέσει να λένε — τις «καταπληκτικές κομμώσεις» τους, ή τον «τελευταίας μόδας κόμπο» της γραβάτας τους, ή ακόμη το «τονισμένο ντεκολτέ» του λεγόμενου «Κουπαϊταρνιανού» μέρους του σώματος τους και άλλα τινά…· συγχρόνως μπορούν να θαυμάζουν εκεί τις νέες «δημιουργίες της μόδας», που λανσάρονται σύμφωνα με τις τελευταίες επιταγές των περιβόητων εκείνων υποψηφίων «Χασναμουσιανών Ατόμων».