Study of Beelzebub's Tales

Κεφάλαιο.Σελίδα.Τόμος

Ντεϊβιμπριτζκάρ

 

30 Η Τέχνη

30.50.Β

Τα σοφά μέλη αυτής της ομάδας της λέσχης των «Οπαδών του Λεγομινισμού» κατέγραφαν επίσης αυτά που ήθελαν στα «μικρο-απεικόσματά» τους, ή στις μακέτες μελλοντικών οικοδομημάτων, χρησιμοποιώντας ένα νόμο που ονομάζεται «Ντεϊβιμπριτζκάρ», και είναι ο νόμος της δράσης των δονήσεων που δημιουργούνται στην ατμόσφαιρα κλειστών χώρων.

30.50.Β

Ο νόμος αυτός, για τον οποίο δεν έφτασε το παραμικρό ως τα σημερινά τρίμυαλα όντα του πλανήτη σου, ήταν τότε πασίγνωστος στα όντα εκεί κάτω· ήξεραν ήδη τέλεια ότι το μέγεθος και το σχήμα ενός χώρου, καθώς και ο όγκος του αέρα που περιέχει, ασκούν πάνω στο ον μια τελείως ιδιαίτερη επίδραση.

30.50.Β

Χρησιμοποιώντας αυτό το νόμο, κατέγραφαν τις διάφορες ιδέες τους με τον ακόλουθο τρόπο.

30.50.Β

Ας υποθέσουμε ότι, σύμφωνα με το χαρακτήρα και το σκοπό ενός οικοδομήματος, έπρεπε να προκληθούν από το εσωτερικό του οικοδομήματος, σύμφωνα με το Νόμο του Επτά και τη μηχανική συνήθεια που καθιερώθηκε από αιώνες, συγκεκριμένα συναισθήματα με μια ορισμένη νομοτελειακή διαδοχή.

30.50.Β

Χρησιμοποιώντας τότε το νόμο του «Ντεϊβιμπριτζκάρ», διαρρύθμιζαν στα οικοδομικά τους σχέδια τον εσωτερικό χώρο των κτιρίων με τρόπο ώστε τα συναισθήματα που προκαλούνται στα όντα που έμπαιναν εκεί να μη διαδέχονται το ένα το άλλο με νομοτελειακή ακολουθία, αλλά με τελείως διαφορετική σειρά.

30.50.Β

Και σ’ αυτές ακριβώς τις αποκλίσεις από τη νομοτελειακή διαδοχή των συναισθημάτων ενσωμάτωναν, μ’ έναν ορισμένο τρόπο, αυτά που θέλανε να μεταδώσουν.